Vierailija

Luulin päivän perusteella, että tänään voisi olla tiedossa muutakin kuin leffaa ja unta, mutta turhaan.. =(

Ihmekös kun tuo olikin niin ihana koko päivän, kun oli varmaan jo eilen päättänyt, että tänään lähtee baariin..

Surullinen mieli. Mieheni ei koskaan käy missään, että sai jo mennäkin, mutta tässä harmittaa se, että ei kerro lähtevänsä mihinkään, menee vaan ja vetää vaatteet päällensä ja siitä sitten päättelen, että on johonkin lähdössä. Onko muilla samanlaisia miehiä? Miksei voi kertoa etukäteen, että lähtee? Onko se niin vaikeaa?

Voi voi sentään,,,, =(

Kommentit (4)

Monta vuotta sitä keski kunnes sitten saimme lapsia, sitten se rauhottui.

Monet kerran tivastin että en haittaa jos meet mutta olis tosi kiva tietää etukäteen, eikä vain moikka mä meen nyt tai ei sitäkään vähää, joten tiedän tasan miltä se tunttuu, välinpitämättömältä ja sitä se olikin ei oikeasti ollut kunnolla vielä rakastunut minuun ym ym. oli jäänyt veriin että pakko päästä, eikä halunnut huudattaa mua, pääsi itse vähemmällä kun ei tarvinnut kuunnella, onko sun nyt pakko mennä ym juttuja.

Nykään siis mies ei käy missään, no pari kertaa vuodessa ja hyvä niin sillä se oli meinata rikkoa koko liiton ja lasten kanssa en tuollaista enää kattoistaan.

Ainoita ohjeita on tee itse sama ja vielä pahemmin. Tai varoita tee vielä kerran niin teen itse saman ja en tule yöksi kotia ja sitten jos tekee sen taas, nii sitten teet juuri niin että lähdet seuraavana viikonloppuna baariin ja vaikka kaverin luokse yöksi, ehkä sitten oppisi itsekkin ja jättäis menemättä, kuulostaa lapselliselta mutta yleensä toimii. Ta saata mies mustasukkaiseksi, sekin tepsii, voi kun haluaa pysyä vierelläsi kotona sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on lapsia ja olemme olleet aika pitkään yhdessä. Mieheni on jo melkein neljäkymppinen eikä vielä ole oppinut puhumaan, joten ihmettä tuskin enää kannattaa odottaakaan.

Ja lisäksi mieheni käy erittäin harvoin missään, että onneksi tätä pahaa mieltä ei useasti aiheuta, mutta kyllä se vaan niin ottaa päähän. Ei ole siis syytä tehdä häntä mustasukkaiseksi..

Mutta harmittaa niin vietävästi, että ei osaa puhua. Onko se nyt niin vaikeaa, oikeesti?

ap

Vierailija:

Lainaus:

Monta vuotta sitä keski kunnes sitten saimme lapsia, sitten se rauhottui.

Monet kerran tivastin että en haittaa jos meet mutta olis tosi kiva tietää etukäteen, eikä vain moikka mä meen nyt tai ei sitäkään vähää, joten tiedän tasan miltä se tunttuu, välinpitämättömältä ja sitä se olikin ei oikeasti ollut kunnolla vielä rakastunut minuun ym ym. oli jäänyt veriin että pakko päästä, eikä halunnut huudattaa mua, pääsi itse vähemmällä kun ei tarvinnut kuunnella, onko sun nyt pakko mennä ym juttuja.

Nykään siis mies ei käy missään, no pari kertaa vuodessa ja hyvä niin sillä se oli meinata rikkoa koko liiton ja lasten kanssa en tuollaista enää kattoistaan.

Ainoita ohjeita on tee itse sama ja vielä pahemmin. Tai varoita tee vielä kerran niin teen itse saman ja en tule yöksi kotia ja sitten jos tekee sen taas, nii sitten teet juuri niin että lähdet seuraavana viikonloppuna baariin ja vaikka kaverin luokse yöksi, ehkä sitten oppisi itsekkin ja jättäis menemättä, kuulostaa lapselliselta mutta yleensä toimii. Ta saata mies mustasukkaiseksi, sekin tepsii, voi kun haluaa pysyä vierelläsi kotona sen jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat