Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

varatut mies ja nainen bilettävät yhdessä (käyvät baarikierroksella), jos mitään muuta kuin kaveerausta ei tapahdu?

Kommentit (19)

Jos mun miesystäväni (emme ole naimisissa) bilettäisi jonkun seurustelevan naisen kanssa, se olisi erittäin kummallista ja hälyttävää. Koska hän ei sellaista normaalisti tee.

Jos minun entinen miesystäväni, joka oli ravintolatyöntekijä, olisi bilettänyt jonkun kollegansa kanssa, se olisi tuntunut normaalimmalta. Koska sitä tuli itsekin vietettyä samoissa porukoissa paljon aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Samassa porukassa voi toki olla naisia ja miehiä, ja esim. töissä miehelläni on naispuolisia kavereita, mutta varmaan minä vähän mököttäisin jos hän kävisi jonkun naisen kanssa bailaamassa.

Itse kyllä olen käynyt ulkona miespuolisen ystäväni kanssa, mutta me olemme tunteneet toisemme 8-vuotiaista asti, ja olemme edelleen parhaat ystävykset.

onko morkkis? ei oo syytä, mut kantsii olla varuillaan koska jatkossa voi olla et tilanne lipsuu enemmänkin jos kerran molemmat on ihastuneita ja tietää sen.

Mun miehellä on monta naispuolista ystävää, jotka ovat kaikki varattuja ja perheellisiä. Mies on monesti käynyt baareissa näiden naisten kanssa, eikä tulisi mieleenkään kieltää.

Vierailija:

Lainaus:

Tuntuu tosin hieman epätodennäköiseltä, että molemmilla on TÄYSIN viattomat motiivit.

pientä vipinää on, mutta ettei kumpikaan halua viedä asiaa pitemmälle. Toinen on siis kaveri, jonka seurassa viihtyy himpun verran paremmin kuin ihan kenen tahansa kaverin.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat