Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Heip,

Poikamme on innokas kotiapuri - tykkää auttaa keittiössä ja tietty myös kaikissa rakennus/korjaus/maalaus töissä.

KOlmevuotiaana toivoi kovasti leikkihellaa kuvastosta, mut oltiin jo ostettu muuta ja se jäi... joskus mainoksista katsellut jne.

Tänään katseli prismassa muovikeittiötä (jossain superalessa eli hintaa vaan 20 ¿ koko tsydeemillä). Järkkyä huomata, jotain stereotypiajuttuja itsessään, kun en oikein enää haluaisi pojalle ostaa moista. Siis tytölle varmaan tulisi ostettua (olisi jo...)

Siis ihan oikeasti mietin, mitä tuttavat sanois - aina tuntuvat ihmettelevän, kun poikamme leikkii brionjunilla ja legoilla ja maatilalla eläimineen (myös autot ja koneet kiinnostaa)... heidän poikansa elää monsteriautojen, pääkalloratojen, prätkähiirien, turtlesien ja mitä niitä nyt on... keskellä.

Minkäikäiseen asti leikkikeittiöillä on teillä leikitty??

PS. siis poikani tykkää MYÖS monsteriautoista ym

Kommentit (7)

Meidän nyt huhtikuussa 6 vuotta täyttävä poika sai vuosi sitten joulun jälkeen pikkusiskonsa kanssa yhteiseksi leikkikeittiön ja leikkii sillä edelleen innokkaasti ihan viikoittain. Minä en ainakaan näe siinä mitään noloa tai hävettävää, päinvastoin olen oikein mielissäni, että häntä kiinnostavat myös keittiöhommat, ja toivon, että kiinnostus jatkuu sitten, kun on tarpeeksi iso harjoittelemaan oikeasti ruoanlaittoa. Samoin välillä poika työntää sisällä nukkeja rattaissa, vaikkei sitten ehkä muuten ole samanlaista hoiva-asennetta siinä hommassa kuin siskollaan. :)

rohkaisuista :)!

ihan totta nolottaa, että edes ajattelin asiaa... mutta naapurin ihan samanikäinen poika on niin stereotypiapoika ja vanhempansa asenteet (siis pojan isä pitää poikaamme ihan nynnynä!) ovat alkaneet näköjään vaikuttaa minuun :(.

Koetan siis ed rohkeasti olla poikani kanssa kiinnostunut kaikesta :).

Ei tarkasteltu pakkausta tarkemmin, kun en vittinyt lisätä pojan intoa. Näytti iso pahvipakkaus kuitenkin siltä, että siinä oli monennäköistä osaa (liesi, taso, mikro???) Pitää mennä ilman poikaa tarkasteleen tarkemmin... Hinta tais olla 24 e. Ei pääkaupunkiseutu vaan itäisempi Suomi kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sisko ajaa autoilla ja pelaa jalkapalloa. Itse en stereotypioilla päätäni vaivaa. Poika leikki myös vauvanukella. Mielestäni se on vaan normaalia ja mallin nähnyt luultavasti kotoa josaa isä tekee taloustöitä ja hoitaa lapsia tasapuolisesti. Osta ihmeessä!

Meillä 4,5 v poika tykkää kyllä. Ja minusta pojat kuten tytötkin pitää kasvattaa niin, että pärjäävät elämässä. Osaavat esim. laittaa kunnollista ruokaa.

leikkii vauvanukella, kassakoneella, astioilla, Little Petseillä ja autoilla ja legoilla.

Lisäksi hän tykkää pitää kaulakoruja ja punaisia paitoja ja on jopa pyytänyt kynsilakkaa.

Ja ihan hyvä pikkupoika on :-)

Mun mielestä on kiva että ovat kiinnostuneita myös " tyttömäisistä" (jos tuo sitä nyt on, ei minusta meillä mies laittaa ruuan) leikeistä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat