Vierailija

No muutin uuteen asuntoon tossa 8kk sitten ja sängyn tärinä loppui siihen paikkaan, mutta viime yönä se tapahtui tässä asunnossa eka kerran. Olin todella hämilläni ja täysin hereillä. Nousin istumaan ja tunnustelin sänkyä joka oikeesti tärisi taas tosi voimakkaasti. Se on outoa miten minua ei kumminkaan pelota tuo tärinä.. kaikkea muuta " ei normaalia" pelkään todella paljon. Tärinää kesti n. 3min ajan ja sitten se loppui. Mielenkiinnolla odotan että onko ens yönä sama juttu.

Voisinko minä jotenkin aiheuttaa tuon tärinän.. Kysyn tätä siis niiltä jotka uskoo näihin asioihin. Yhdistin nimittäin tuon tärinän minun " huonoon elämäntilanteeseen" ja niinä öinä kun tärinää tapahtuu niin näen hyvin voimakkaita unia. Voisinko omata niin vahvan voiman ajatuksillani että se vaikuttaa " esineisiin" ?

Sivut

Kommentit (42)

sängyn jousituksesta omat liikkeesi tulevat vasta viiveellä huomatuksi. Kerroithan käden tärinästä, ja siitä että tämä ilmiö tapahtuu herätessäsi unesta. Siinä vaiheessa olet vielä niin unihiekkaa silmissä, että et luonnollisestikaan vielä ehdi pelätä ilmiötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... väitti iltaisin nukkumaan mennessä, että hänen " maailma" tärähtelee. Kuvaili tunnetta nimenomaan tärinä-sanalla. Kuulosti kovin omituiselta ja olin huolissanikin tuosta. Hänellä oli pitkään nukahtamisvaikeuksia ja painiskeltiin erilaisten helpottavien konstien kanssa pitkään. Asia jäi kuitenkin ja nukahtaminenkin helpottui itsestään.

Kenenkään muun mielestä ei tärinää tietenkään ollut. Kun luin viestisi, asia tuli uudestaan mieleeni. Tyttö on ollut pienestä pitäen erittäin herkkävaistoinen ja -aistinen. Luen mielelläni muitten kokemuksia asiasta, jos kirjoittajilta löytyy.

ei sänkyä tärisytä koska ei viime yönä edes ollut koko sängyssä.

En tiedä miksi en pelkää tuota ilmiötä vaikka todella herkkä olenkin kaiken suhteen.

Ihmettelen kovasti tätä, miksi se tosiaan taas alkoi??

Joskus herätän hänetkin tai siis herätin siellä entisessä kodissa siihen ja kyllä hän sen tunti.. Hän vaan on niin skeptikko että pistää kaiken luonnonilmiöitten syyksi. Eipä ne niitä ole, se on ihan varma.

tärinä kestää vain vähän aikaa (n. puoli minuuttia) ja sydämmen lyönnit jyskyttää päässä, niin paljon pelottaa. Haluaisin uskoa tuon olevan kuvitelmaa, mutta on niin pirun oikean tuntuista! Niin tämä tapahtuu vain silloin kun olen yksin sängyssä.

Se sänky ei siis tärise, vaan kehosi tuntee jotain, mitä ei ole. Joku tuntee pistelyä raajoissa, joku toinen tuntee yhtäkkiä kylmää kädellään, vaikkei siinä ole mitään. Luin joskus siihen lääketieteellisen selityksen, jotkut hermoradat siinä vaan äityvät lähettelemään vääriä viestejä. Ei mitään mystistä.

Kannattaa kertoa lääkärille noista. Esimerkiksi ms-taudin ensioireisiin kuuluu tuntohäiriöitä, joskaan ei tuollaisia.

Pääsisit eroon tärinästä ja ehkä joku saisi vauvalleen kunnon keinuttajan = täristäjän? Saisi sitten itse nukkua yönsä, kun ei tarvitsisi vauvaansa kannella. Kiinnostuiko kukaan?

Opettele joku meditaatiotyyli, jonka avulla pystyt rentoutumaan ja purkamaan negatiivisen energian ulos kehostasi. Tai mene hikilenkille ja juokse itsesi näännyksiin niinä iltoina kun tunnet että nyt ei mene hyvin...

Asia on pelottava näin kun sitä alkaa miettimään, ihmettelen kovasti kumminkin sitä että yöllä en sitä pelkää. Olisi joskus kyllä kiva saada selitys sille. ap

Jotenkin ne vaistosivat varmaan maan tärinästä tms.

Ennen nukahtamista tai herätessään on niin rentoutuneessa tilasssa, että luontaiset vaistot heräväät. Ehkä havaitset maan tärinä jossain kauempaa niin kuin eläimetkin. T. 10 joka luottaa vaistoihinsa

T. 10 joka asuu puutalossa ja on koittanut pistää kaupungin liikenteen tärinän syyksi (vaikka autojen ääniä ei olekaan lähistöllä.....)

Se yhdysvaltalainen taikurisetähän on luvannut miljoona dollaria sille, joka saa aikaan yliluonnollisen ilmiön. Ei muuta kuin rahoja hakemaan, ap?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat