Vierailija

Ym vessapaperisutturakasat???

Itse muistelen, et vedin Nainen-siteet pöntöstä alas. Joskus taisi sitten isä mainita että EI saa laittaa pönttöön koska voi mennä tukkoon!

Kommentit (18)

Isosikoni jolla menkat alkoi aiemmin oli keksinyt hyvän jemman. Oli tunkenut siteitä vaatekaappiin ja ihmeteltiin sitä löyhkää.

Kylläpä äiti piti oppitunnin ja siihen loppui se varastointi.

Puolessa vuodessa meidän koulun vessaan tuli joka koppiin ROSKIKSET tämän takia. :) Muuten olis pitäny kuljettaa ne patjat ulko-ovella sijaitsevaan avoimeen käsipyyheroskikseen, ja ulko-ovi oli aina auki, ja siihen näki suoraan aulasta, ja aulassa oli aina ne pojat katselemassa suoraan tyttöjen vessaan, joskus siellä ihan tyttöjen vessassakin pyörivät jos näkyis jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

(ei siis kovaa muovia), jossa jonkinlainen kangasverhoilu sisällä. Vaikka olin kuinka hyvin sulkevinani sitä roskispussiani, niin haju pinttyi varmaan kyllä... Kyseinen laukku tuski palveli käytössä enää montaa vuotta, kun ilmeisesti " varastossa/ullakolla säilytyksessä ollessaan" oli muuttunut niin ummehtuneen hajuiseksi... :)

T. Matkalaukkuunpiilottaja nro 15

Repimisen lopetin vasta siinä vaiheessa, kun tuli noi muoviset ohutsiteet. Ihme ettei meillä ollut vessa tukossa... En tajuu, miks ei meillä ollut roskista vessassa. Se repiminenkin nolotti kun sehän kuului sieltä viereiseen huoneeseen asti.

Jos vessassa ei ollut roskista, laitoin paperiin käärityn siteen taskuun/laukkuun ja vein roskikseen muualle.

Ja minä käärin paperiin myös ne vessakopin roskikseen laittamani siteet, niin koulussa kuin kotonakin. En pidä siitä, että roskiksessa on levällään verisiä rättejä.

Vierailija:

Lainaus:

Repimisen lopetin vasta siinä vaiheessa, kun tuli noi muoviset ohutsiteet. Ihme ettei meillä ollut vessa tukossa... En tajuu, miks ei meillä ollut roskista vessassa. Se repiminenkin nolotti kun sehän kuului sieltä viereiseen huoneeseen asti.

Eli suunnilleen kuin vessapaperia, ei ne mitään pönttöä tukkinut, jos tosiaan vähän repi pienempiin paloihin.

Nykyiset muoviset pimppiä pahasti hautovat siteet on ihan eri asia, nehän ei varmaan hajoa ikinä mihinkään, vaan ovat ongelmajätettä vielä miljoonien vuosien päästäkin!

Onneksi on kuukuppi!

Ja joskus kävi niin nolosti että se käytetty side pöllähti vahingossa tavaroiden mukana laukusta ulos lattialle kaikkien nähtäville vaikkapa koulukäytävässä... :))) Tai oli liimaantunut koulukirjaan kiinni kun nostin kirjan pulpetille. :))) Oli muuten nolouden huippuhetkiä.

kylässä. Tilanne oli mielestäni suunnattoman nolo, koska perhe ei ollut niin tuttu, että olisin kehdannut alkaa jotain menkkajuttuja puhumaan, hävetti koko asia jo muutenkin. Onneksi oli sentään siteitä (niitä paksuja Nainen-merkkisiä) pari pakettia mukana. Perheellä oli iso talo, jossa useampi wc. Siinä vessassa, joka oli minun huonettani lähinnä ja jota käytin, oli vain pieni paperikorintapainen, jossa ei ollut edes mitään muovipussia tms. Olisi nolottanut ihan hirveästi laittaa ne paperiinkäärityt vaipankokoiset sinne, joten hätä keinot keksi: onneksi minulla oli muutama ylimääräinen muovikassi mukana. Otin yhden niistä roskikseksi, johon laitoin käytetyt siteet. Roskispussin piilotin tyhjillään olevan matkalaukkuni sisään. En sentään kuskannut siteitä takaisin kotimaahan, vaan yhtenä päivänä, kun menkat oli jo loppuneet, tarjouduin menemään yksin lähikauppaan ostamaan jotain puuttuvaa ruokatarviketta, ja otin sidekassin sinne mukaan (onneksi kukaan ei nähnyt...). Kaupan edustalla olevaan yleiseen roskikseen sitten pudotin roskapussukkani... Ja tapahtumavuosi oli 1984...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat