Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Raskauteni meni kesken melkein 12. viikolla, ja pari päivää sitten sain ohjeeksi " synnyttää" sikiön lääkkeillä kotona pois. Haluaisin siitäkin muiden kokemuksia.

Siitä selvisin melko vähäisillä fyysisillä kivuilla, mutta nyt tänään on alkanut maito nousta rintoihin. Ennestään on yksi lapsi jota en enää imetä. Mitäs nyt tehdään? Rinnat on tosi kovat ja kipeät. Saanko kotikonsteilla maidontulon estettyä, vai kannattaako maanantaina hakeutua äitiyspolille?

Kommentit (2)

Vastaan itse omaan kysymykseeni nyt kaavinnan jälkeen, koska tämä voi auttaa jotakuta toista.

Km:n jälkeinen maidonnousu tapahtuu kuulemma yleensä vasta rv14 jälkeen keskeytyneiden raskausten myötä. Koska minun raskaus päättyi rv:llä 12 ja olen yhden lapsen jo imettänyt, rinnat luulivat minun synnyttäneen (minä tein ensin kotona lääkkeillä tyhjennyksen, tavallaan minisynnytyksen supistuksineen jne.) Koska omalla kohdallani lääkkeillä tyhjennys ei kokonaan onnistunut, toteutettiin lisäksi kaavinta ja sain maidontulon estoon lääkkeet. Nyt kaikki on vihdoin siinämäärin kunnossa että maitoa ei enää tule ja uutta vauvaa voi kohta alkaa yrittämään.

Sulla varmaan mennyt jotenki hormonitoiminta sekaisin. Maitoahan erittyy sillon kun on raskaana tai just imettää. Itselläni km Viimesyksynä lääkkeillä sairaalassa. Kivut olivat ihan kamalat, siis supistuksiahan ne tietty on. Vuosi jtain 3 vk. sillee ihan nätisti. Nyt on sit plussattu sen km jälkeen ja viikkoja 6+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat