Seuraa 

Hei,

Laitanpa vielä tännekin saman kyssärin kuin taaperoille.

Pähkäilen ja jahkailen toppahaalarin ostoa ensi talveksi. Tyttö täyttää 2v tammikuussa 2008. Nyt 1v:na käytössä lenne 80cm (babymallia), joka on justiinsa sopiva, pituutta neidolla 77cm.

Ajattelin lähinnä reimateciä tai remua. Ovatko miten reiluja tai pieniä mitoitukseltaan? Itselläni kun ei ole kokemusta kummastakaan. Eli minkäkokoisen ostaisin???

Jospa joku jaksaisi vielä vastata tällaiseen iänikuiseen kysymykseen:)

Kommentit (12)

Suhonen:

Lainaus:

Hei,

Itsekin olin ajatellut reimateciä kokoa 92, joka sai täällä kannatusta. Kiitoksia kun jaksoitte vastata ikuisiin koko pähkäilyihin ;)

Kumpi olisi parempi baby vai vyötärömalli? Onko käytännössä merkitystä? Vai makuasia?

Itse tykkään babymallista,vyötärömalleja saa jatkossa katsella ihan tarpeeksi kauan.Babymalli on mukavan väljä pikkuiselle ja tietenkin se on tosi söötti :)

Hei,

Itsekin olin ajatellut reimateciä kokoa 92, joka sai täällä kannatusta. Kiitoksia kun jaksoitte vastata ikuisiin koko pähkäilyihin ;)

Kumpi olisi parempi baby vai vyötärömalli? Onko käytännössä merkitystä? Vai makuasia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

98 cm en ostaisi, meillä 98 cm on ollut 3-4-vuotiaan koko.

Meillä myös tammikuussa 2008 2 v. täyttävä ja hänelle on ensi talveksi 80 cm Ticket, nyt 74 cm Reimatec.

Ja siis en babymallista.

Mut tää on sit vaan mun arvio, en osaa ennustaa sun lapses tarkkaa kasvua ;)

Mut näin meillä meni.

Jos yhtään oli apua, ni hyvä...

Eli lasten kasvua kun on niiiin vaikea ennustaa. Meillä 2,5-vuotiaalla on 98cm haalari, 1,5-vuotiaana oli 92cm :)

Jos lapsesi on jo nyt käyttänyt hieman isompia vaatteita kuin ikäisensä, niin ota 98cm (etenkin jos Remun ostat). Mutta jos muuten mennyt " normaalikokojen" mukaan tai jopa pienemmillä ota 92cm.

Lapsen selän pituus näissä on usein se " ratkaiseva tekijä" -> jos pitkäselkäinen, niin tarvitsee isomman haalarin.

Stine:

Lainaus:

98 cm en ostaisi, meillä 98 cm on ollut 3-4-vuotiaan koko.

Meillä myös tammikuussa 2008 2 v. täyttävä ja hänelle on ensi talveksi 80 cm Ticket, nyt 74 cm Reimatec.

Meillä eka vuonna kasvu oli 30 cm ja toisena n. 15. Reimatecin etuna on, että siinä on kiristettävä vyötärö joten pysyy päällä vaikka olisi vähän reilumpikin. Nyrkkisääntönä: mieluusti reilu kuin pieni. Talvella haalarin alla on kuitenkin useampi kerros vaatteita ja pyllistysvaraakin on oltava. Muuten leikkiminen ei ole kivaa, kun kiristää.

menisi alkutalven. Jos se sitten jää pieneksi, niin joulun jälkeen alesta voi hankkia 98 cm. Kasvua on tosiaan aika paha ennustaa ja vaatekokoon vaikuttaa muukin ruumiinrakenne. Jotkut 2-vuotiaat pärjäävät 86 cm haalarilla ja toisilla pitää olla 98 cm.

Tytöllä on ikää nyt 2v 3.5kk ja käytössä Travalle Remu haalari 92cm ja Jonathan takki ja housut myöskin 92cm. Ovat hyvänkokoisia molemmat, muttei liian isoja. Tyttö on itse tällä hetkellä 88cm pitkä.

Jonathan ainakin meidän tytöllä on aikas reilua mitoitukseltaan ja Travallessa niska-haara-osio tuntuu tosi pitkältä ja ehkä hihat suhteessa haalarin kokoon muuten, lyhyemmiltä.

Meillä tyttö nyt reilu 3v, hän on ikäisiään lyhyempi, 91cm pitkä.

Tänä talvena on ollut käytössä reimatecin babymallinen 86cm ja ticketin baby baggie 86cm. Ticketin puku on edelleen tosi reilu, mahtuisi varmaan vielä ensi syksynäkin mutta ei taida enää viitsi melkein 4v pitää vauvapukua.

Viime talvena kun oli 2v, pituutta oli 82cm, käytössä oli kevääseen saakka reimatecin babymallinen 80cm puku. Olin ostanut myös 86cm mutta sitä on tänä talvena pidetty.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat