Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen vähän kuin yksin liitossamme. Yhteistä eloa takana vajaat 10 vuotta, joista puolet melkoisen nuivaa ja kuivaa. Huomaan, että en kiinnosta puolisoa enää henkisesti enkä fyysisesti. Olen yrittänyt ihan arkisia lähestymiskeinoja vuosien mittaan, mutta ne eivät tunnu auttavan. Eilen viimeksi. Minulla oli vapaapäivä ja mies tuli illan suussa kotiin. Olin laittanut kodin siistiksi ja isompi lapsi meni yökylään kaverille. Pienemmän ajattelin nukuttaa tavallista aiemmin, että jää rentoa yhteistä aikaa. Jääkaaappiin olin varannut hyvää purtavaa ja muutaman oluen. Kävin kioskilta vuokraamassa filmin jonka oletin olevan miehelle mieluinen. Arvatkaa tuliko illasta mitään? Mies roikkui puhelimessa parvekkeella puoli tuntia kaverinsa kanssa jutellen jostain jääkiekkomatkasta ja tiuski pikkuiselle kun ei puuro maistunut. Pahoitti minunkin mieleni parilla ilkeällä tekosella ja tuijotti tekstitelkkaria niiden kaljojen kera. Mikä ihme taas meni pieleen? Mitä ihmettä keksin että saisin edes pienen yhteyden välillemme?

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat