Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (9)

Itse ehkä vanhoista suloisista englantilaisista tädeistä ja samoin myös amerikkalaisista. Sekä jostain syystä philippiiniläisistä ja romanialaisista naispuolisista, jotkut miehet siellä liian kriminaaleija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eiköhän jokaisessa kansallisuudessa ole vähemmän ja enemmän kivoja ihmisiä. En rajaa " tykkäämisiä" etnisyyden mukaan. Katson ihmistä, opettelen tuntemaan hänet. Uskonto, ihonväri, se mitä hänen passinsa kannessa lukee... Kaikki ihan yhdentekeviä seikkoja ihmisen kanssa tekemisissä kun ollaan.

Vauva-lehden tyylin tietäessä. No eihän tässä nyt ollut tarkoitus mitään etnisyys juttuja rueta riidalla haastamaan, kunhan ajanviete mielessä kyselen. Aina niitä jotakin mieltymyksiä ihmisillä on, jos nyt on maailmaa jossain määrin kiertänyt.

Olen asunut useammassa maassa ja teen töitä erilaisten ihmisten kanssa. Eipä silti ole kummunnut mitään erityisiä suosikkeja.

Jos nyt oikein kaivamalla kaivetaan niin eniten väärinkäsityksiä on ollut arabimiesten kanssa. Itä-eurooppalaiset ovat yleisesti olleet erittäin mukavia, samoin britit.

tapaukset ovat Italiasta ja Espanjasta. En vaan voi sille, mitään, mutta muhun on aina vedonnut heidän komeutensa ja tyylitajunsa. (Silti maailman komein on kuitenkin oma tumma suomalaismieheni.)

Italiassa voisin lomailla vaikka joka kesä....

ja huumeita käytetään paljon. Ihmisinä eivät erityisen mukavia. Olen asunut heidän seurassaan pitkiä aikoja ja takaisin ei ole ikävä. Jenkit paljon lepposampia ja seurallisempia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat