Seuraa 

selailessani huutista, bongasin aivan ihanan reimatecin babymallisen välikausihaalarin, jossa yläosa on keltainen ja alaosa beige. Oiskohan viime kevään mallistoa?? Myynnissä oleva haalari oli vaan valitettavasti kokoa 80cm, kun meille tarvittaisiin koko 98cm.. Josko sitä enää vaan niin isona edes tehdään..? Kaikki havainnot ko. haalarista vastaanotetaan suurella kiitollisuudella tai jos joltain löytyisi sellainen käytettynä myydä niin sekin kelpaisi.. Tiedonmuruja odottaen ;o)

Kommentit (6)

tai siis sen väreihin, olis mukavan neutraali vaihtoehto jota vois käyttää sekä tytöllä että pojalla (jos edes jotkut vaatteet kiertäis lapselta toiselle) ja värinä musta toi oli tosi nätti.

Itsekin olen yrittänyt kyseisen väristä haalaria metsästää joko 92cm tai 110cm. Mielestäni tuon värisenä oli viime keväänä myös " isompien" haalaria myynnissä, siis tuon baby-mallin lisäksi. Ja siinä ei ainakaan ollut mitään röyhelöitä.

Saapi vinkata jos jossain näkyy uutena tai hyväkuntoisena käytettynä meidän hakemia kokoja :))

Se on viime kevään mallistosta tyttömäisempi puku, kun pojille oli se lime-sininen. Siinä oli muistaakseni jotain frillaa ja oisko ollut hupussakin kukan terälehtiä tms. Itsekin olisin voinut huolia, mutta koossa 86 :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

babymallista haalaria taitaa tosiaan olla 98cm saakka, mutta tosiaan isojen mallisena tuolla värillä noita oli sillä epäsymmetrisellä leikkauksella jossa beige alaosa ja melkein koko vasen hiha, viistosti meni leikkaus oikein hihan ylös, eli oikein hiha oli silti melkein kokonaan beige, vasen keltainen :) Mietin kun alesta ostin noita jesperjuniorista puoleen hintaan ostanko pojalle 116cm sen, mutta ostinkin sen t.sin-limen koska rakastan sitä limeä...

Minusta kiva väri ! Hieman hankalampi rukkasten ja kenkien etsinnän kannalta... olen pöhkä mutta en itse voisi laittaa esim pinkki/punaisia asusteita, mutta joku kelta-pinkki, beige-pinkki kävisi kai jotenkin... no Reiman pipohan minulla siihen käytettiin 74cm on jo, ja luultavasti Guccin beiget kengätkin mutta ne rukkaset on ongelma, Jonathanilla oli viime keväänä beiget rukkaset mutta ei niitä enää saa... tarttisin koko 0, max 1...

tuusis

..on tuo haalari kokona 74 pojalle (!) varattuna, kun sain tosi-tosi halvalla syksyn alennuksista sen. Frillaa ko. haalarissa ei ole, mutta hupussa on nuo terälehdet. Tosin itse luulin sitä kananheltaksi, heh ;) Ja meiltäkin uupuu hanskat, mahtaakohan noita enää mistään löytääkään. Muuten, löysin Superfitin beige-keltaiset kengät, jotka osuu haalarin väreihin täydellisesti.

Ulkona sataa lunta ja talvikamppeet pääsi pitkästä aikaa oikeaan käyttöön pulkkamäkeen, joten hassua miettiä kevätvaatteita ;)

joo, sellaisia kukan terälehtiä muoistuttavia on hupussa, mielestäni frillaa ei ole, tyttöjen mallistosta " matilda" niminen mallinen haalari, mutta tiedän ainakin yhden täältä vauva-lehden palstalta joka osti viime keväänä tämän pojalleen, mielestäni sopii kummalle vain, ei tuo huppu niin tyttömäinen mitenkään ole.

Meillä on sama alennuksesta ostettu pinkki-vaal.pun sekä juuri itse ostin käytettynä kelta-beigenä meidän tytölle 74cm, minulla on kumpaankin reiman malliston sydänpipot mutta kelta-beigeen tarvitsen vielä beiget tai keltaiset rukkaset =))

tuusis

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat