Seuraa 

Tuli siis bongattua ensi talvelle ko. haalari ja nyt pohdin että onko värivalikoima tasan se atsalea, jolloin tarvinnee ostaa reiman asusteet tai sitten yläosassahan on sitä vaaleanpunaista.. Millaisia asusteita te muut ovat haalarille ostaneet..?

Kommentit (4)

sen kaverina atsalean värinen mist-hattu. Roosa tietysti kävisi hyvin myös, mutta itse en halunnut kun meillä oli viime talvenakin roosa hattu.

Tietysti joku ihan eri värikin voisi olla hauska jos hankkisi hatun ja rukkaset samaa väriä...esim tuo jo ehdotettu lime kävis mainiosti :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minusta se ihan kivan näköinen. Muten olisin ehkä ostanut atsalea-asusteetkin, mutta kun toinen haalari on lila, niin tuo vaaleanpunainen menee siihenkin ihan kivasti. Hattuja on kyllä 5 tai 6 ja hanskoja kolmet, joten ehkä jotain muutakin sävyä olisi voinut kokeilla... Semmoinen ei-ylikirkas lime voisi muuten olla tosi hauska!

Tosin tänä tavlena olisin melkein toivonut ostaneeni jonkun ravan tai mudan tai mitä niitä olikaan -värisen haalarin... ;) No jos tuo lumi nyt hetken pysyisi.

Ostin meidän neidille saman värisen haalarin ja kanssa kaipailisin apua asusteisiin.

Neulepipoja olen nähnyt sekä atsalean että vaaleanpunaisena. Cinnamon pipo oli ihan nätti mutta oli aika ohuen oloinen pakkasille. Sitten oli vähän paksumpi Marshmellow pipo sekin sellainen atsaleanvärinen ja paksumpi eli menisi pakkasilla.

Mites Mist hattu vaikka vaalpunaisena? Sellaista ajattekin itse ja nyt kysynkin onko kukaan nähnyt vaaleanpunaista Mist hattua kokoa 50 missään? jyväskylä0n seudulla ei ole joten vinkit olisivat kullanarvoisia:)

Mitäs muuta voisi yhdistellä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat