Vierailija

Mä olen ihan neuroottinen kaikkien kodinkoneiden ym. sähkölaitteiden kanssa ja vetelen töpselitkin irti ulolähtiessäni. Nyt kuitenkin tekis mieli tehdä uuniruokaa, jonka kypsyminen kestää pari tuntia ja uloskin tekis mieli mennä.

Oletteko jättäneet uuniin ruokaa paistumaan ja lähteneet ulkoilemaan?

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pesukoneen ja astiapesukoneenkin olen jättänyt aiemmin mutta en sen jälkeen kun siskolta syttyi astianpesukone tuleen ja tytön kummisedältä pyykkikone.

Uunin jätän surutta päälle kun ei vielä keneltäkään tutulta ole palanut.

Ja olen ketjun 2

Joulukinkunkin pistän ilalla uuniin sitten painun nukkumaan ja aamulla otan ulos..

Tiskikonetta, pyykkikonetta, ym en jätä. ja olen myöskin neuroottinen töpseleittenkiskoja ja hellan tarkastaja. Mutta uunin jätän päälle.

Maksoi tietysti vähän ekstraa mutta minusta se on sen arvoista. Olen ajastanut niinkin että uuni menee päälle omia aikojaan sillä välin kun olen töissä ja puuro on valmista kun tulen kotiin. Ja siis myös sammuu itsestään joten ei vaaraa vaikka tulisi jokin viivytys.

Yli kymmenen vuotta sitten jätin uunin päälle ja lähdin lenkille. Ovi kiinni ja samassa tajusin, että avaimet sisällä eikä ketään kotona eikä lähistöllä vara-avainta. Yli 1,5h:n päästä sain avaimet käsiini ja sammuttamaan uunin. Aika käryt oli, muttei vielä hengenhätää.

Ihan samoin ne avaimet voivat tipahtaa jonnekin lumihankeen tai käydä jotakin muuta yllättävää kun on itse poissa. Tekniikka se uunikin vain on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat