Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei vaan! Pakko purkautua tänne palstalle, tulipa ikävä tilanne töissä kahvipöydässä, yksi työkaveri kysyi multa, että olenko raskaana. Sanoin, että en. Siihen toinen sellainen kamala vanha nainen tokaisi, että kyllä sitä raskaaksi tulee, jos vain haluaa. Meninpä aivan lukkoon enkä muutenkaan halua, että töissä tiedetään yrityksestä, hoidoista ym. Kyllä jotkut osaa olla idiootteja!!

Kommentit (4)

Mäkin sanon suoraan kaikille kyselijöille ja vihjailijoille, että me ei voida saada lasta. Ja että meidän lapsi tehdään keväällä koeputkessa. Tässä vaiheessa tyhmempikin tajuaa olla hiljaa. Ja kun olen avoimesti kertonut raa´an totuuden, ei lapsettomuudesta ole tullut sellaista kestämätöntä häpeää, jota pitäisi kaikin keinoin salailla. En tietenkään julista asiaa, ja itken usein kotona kohtaloani, mutta noiden ääliöiden en anna itseäni enempää satuttaa.

Sellainen, joka ei ole lapsettomuutta kokenut, ei ymmärrä, miten viatonkin lausahdus tai kannustukseksi tarkoitettu ajatus voi satuttaa. Olen riidellyt tästä äitini kanssa eikä hän vieläkään ymmärrä, miksi loukkaannun, vaikka hän ei yritä loukata vaan tietenkin toivoo meille kaikkea hyvää.

ja tokaisujaan miettimään, kun sanon, ettei ole saatu lapsia. Enkä selittele sen enempää. Jos joskus raskaaksi tulen luomuna (epätodennäköistä) tai luovutetuilla munasoluilla, aion todeta ihmisille vain, että ihmeitä tapahtuu. Voimia sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...idiootteja nimittäin... me kaikki varmaan ollaan ainakin kertaalleen kuultu nämä " kyllä se lapsi tulee kun on sen aika" ja että " kun AIDOSTI haluaa" ja että " kun siihen on valmis" niin kyllä sitten tärppi käy. En voi muuta sanoa kuin että voimia ja plussaonnea toivotan täältä, itse en huomaa mitenkään olleeni henkisesti mahtavampi tai tulleeni jossain välissä paremmaksi ihmiseksi silloin kun sen pysyvämmän plussani sain tuossa kesän alussa. Eikä siinä ollut mitään eroa niihin kahteen edelliseen plussaan, jotka eivät edistyneet vauvaksi asti. Koeta jaksaa, toivottavasti hoidot onnistuvat!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat