Vierailija

Emme siis asu yhdessä ja suhdekin on vasta todella nuori, mua rasittaa, kun mies haluaa koko ajan tavata, jos ei pariin päivään nähdä, jo tulee viestiä: milloin nähtäis. Tämän viikonlopun ilmoitin haluavani olla yksin ja hän luulee nyt etten välitä hänestä. Äsken taas tuli viesti, että koska nähdään, johon vastasin meneväni äidilläni käymään, enkä tiedä kauanko siellä menee. Tähän mies tekstasi: asia erittäin selvä. Eli nyt taas luulee omiaan.. Tää on rasittavaa.

Sivut

Kommentit (27)

suhteen alussahan sitä useasti ja luonnollisesti just haluaa nähdä paljon että oppii tuntemaan toista. Ymmärrän miestä että turhauttaa, jos tosissaan haluaa suhteessa olla. Sitten kun tunnetaan toisia paremmin ja luottamuskin pelaa niin on helpompikin olla erossa.

Yks hyvä kirja tähän aiheeseen on ku muistas ny nimen, se oli joku seurustelun taito (Mars ja Venus).. tai jotai sinnepäin. Suosittelen ap että puhut kasvokkain miehe kanssa ja jätät typerät viestittelyt. Teet selväksi itsellesi ja miehellesi että miten haluat edetä tai haluatko loppujen lpouksi etes jatkaa. On varmasti miehelle inhottavaa olla tollasessa suhteessa ja epätietosuudessa.

Toisaalta kun sinulla on lapsi niin ymmärrän enemmänkin että haluat viettää aikaa myös hänen kanssa. Siitäkin voisitte keskustella. Lapsi ykkössijalla. Puhukaa ihmiset, elä pidä epätietosuudessa ainakaan miestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja senkin olen sanonut, että tarvitsen omaakin aikaa näköjään erilailla kuin hän. Saa nähdä kaatuuko tämä suhde nyt sitten tähän vaikkei ole kunnolla edes alkanutkaan vielä. En vaan ymmärrä miten voi suuttua siitä, jos välillä haluan olla yksin lapseni kanssa.. ap

8: ymmärtääkseni ap ei ole sanonut ettei halua nähdä vaan tarvitsee omaakin aikaa vaikka tuohon äidin luona käymiseen.

Ei suhde ole sitä että 24/7 ollaan yhdessä eikä omaa aikaa ole työn lisäksi. Siinä jos missä alkaa ahdistaa. Itse olen saanut mieheni kanssa kammeta tuota asiaa ja toimii suhdekin paljon paremmin kun molemmilla on välillä ihan omaa tilaa ja aikaa.

Silloin tuli vain sellainen tunne, etten halua olla hänen kanssaan. Siitä ei sitten mennytkään kauan, kun hänet jätin.

Nykyisen mieheni kanssa minulla ei ole koskaan tullut tunnetta, etten haluaisi nähdä häntä. Omaa aikaa minulle on esimerkiksi tämä hetki, kun mies ja lapsi ovat suihkussa ja minä täällä koneella.

Joten mielipiteeni onkin, ette oikeasti halua olla hänen kanssaan. Hänessä on jokin voimakas asia, mikä ärsyttää niin paljon, muttet saa sitä sanotuksi.

Toisaalta ajattele asiaa näinkin: jos olette avaimia jo vaihtaneet, on miehellä oikeus ajatella suhteestanne jo varsin vakavia. Ymmärrän kyllä, että haluat edetä rauhallisesti varsinkin kun sinulla on jo lapsikin joka voi suhdekuvioistanne kärsiä. Selitä asiat miehelle ja koettakaa päästä yhteisymmärrykseen. Voisi riittää, että sanoisit olevasi sitoutunut häneen mutta tarvitsevasi omaakin aikaa. Jos asia todella on niin, että haluat jatkaa hänen kanssaan. Jos olet epävarma, on miehellä oikeus tietää siitäkin. On väärin roikuttaa toista suhteessa varalla, jos ei itse tiedä mitä haluaa. Kauanko olette seurustelleet?

Saahan sitä nyt olla rauhassakin vaikka suhde oliskin. Ette kai te meinaa että pitää olla yhdessä kokoajan? Rasittaisi minuakin moinen roikkuminen.

Siinähän sitä opitaan tuntemaan toinen paremmin.

Myöhemmin parisuhteessa onkin tärkeää, että molemmille on omaa tilaa. Sittenkun " uutuudenviehätys on kadonnut" .

Istukaahan alas ja jutelkaa noista omista tarpeistanne. Se teidän suhde ei kyllä täällä kirjoittamalla parane.

Jos kerta haluat jatkaa, mutta hitaammalla tempolla sinun täytyy siitä kertoa.

Itsestäni on hieman vaikea sanoa miten edetä... Aviomieheni kaa ku muutettiin heti yhteen. :)

(ap:n kertoman mukaan) kun ei olla pariin päivään nähty, haluaa tavata? MInusta pikemminkin normaalia. Ja sekin ojn minusta normaalia, että jos mies on ensin antanut tyttöystävänsä viettää viikonloppunsa ráuhassa, tapaamatta, ja maanantaina kysyessään milloin nähtäisiin, ja vastaukseksi tulee että haluaa mennä tapaamaan äitiään, vetää johtopäätöksen ettei tyttis kovin kiinnostunut ole.

Me ollaan varmaan tosi outo pari mun miesystävän kanssa, kun asutaan kaukana toisistamme (minä Suomessa ja hän Saksassa), eikä olla ikinä aikeissa muuttaa yhteen. Meille on tulossa lapsikin, eikä silti suunnitella avioliittoa tai edes yhdessä asumista, voimme molemmat olla läsnä lapsen arjessa muutenkin. Mies käy Suomessa muutaman kerran kuukaudessa, ja minä Saksassa kerran kuussa. Hyvin menee jo neljättä vuotta!

Vierailija:

Lainaus:

Haluatko jatkaa suhdetta vai et? Jollet, päästä mies menemään.

Kyllä aikuisen miehen pitää pärjätä muutama päivä omissa menoissaan, jos nainen kauniisti sanoo haluavansa omaa aikaa. Onko miehellä aiemmista suhteista kokemusta? Onko elänyt tarpeeksi kauan itsekseen ennen teidän juttua? Nimittäin on aika hyvä, jos osaa olla yksinkin. Tuollainen käytös voi enteillä pahaa mustasukkaisuutta jatkossa. Meidän suhteessa oltiin eka seurusteluvuosi omissa asunnoissa, toki yökylässä oltiin vähän väliä mutta ei joka yö. Haluttiin tehdä omia juttujammekin, ja mies arvosti omaa aikaa ja harrastuksiaan. Minäkin sain rauhassa pohdiskella, mitä haluan elämältä ja suhteelta. Tuollainen kyttääminen on ärsyttävää.

Jos mä suhteessa olisin niin kyllä mä haluaisin joka päivä nähdä ellei joku kerta ole jotain muuta tärkeää menoa että ei voi nähdä. Ei miesystäväsi kauan aikaa sun temppujasi katsele vaan etsii toisen. Jos sä et halua nähdä, niin miksi roikut hänen perässä. Jos haluat yksin olla niin jätä suhteesi.

eri asia kammeta itsensä väkisin toisen luo vaikka toisella olisi omaakin tekemistä. Sopiva pikku ikäväkin tekee hyvää, ja välimatka auttaa näkemään uuden kumppanin hyvät ja huonot puolet realistisemmin. Minua ainakin ahdistaisi se, ettei mies anna ollenkaan makustella uutta suhdetta vaan väkisellä tulee lankoja pitkin. Voidaan me naisetkin olla ihan rehellisesti itsenäisiä, vaikka rakastuneita oltaisiinkin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat