Vierailija

Kommentit (20)

Löytyisköhän googlettamalla....



niitä on eri kalorimäärille.



Siinä on tarkka lista mitä saa milloinkin syödä, itse niitä hieman soveltelin ja hyvin tepsi.



Oisko sulla sähköpostiosoitetta johon voisin laittaa jotain tietoa kunhan saan ne käsiini=)



voimistamaan lihaksia ja kuluttamaan lisää kaloreita. Älä käytä hissiä, vaan mene portaita pitkin. Jää bussista pari pysäkkiä aiemmin ja kävele loppumatka. Niitä on sellasiakin kunto" pyöriä" , joita voi polkea tuolilla istuen, siis pelkät ne polkimet. Sähköposteja lukiessa voisi samalla tehdä " pyörälenkin" . Tv:tä katsoessa voi venytellä ja tehdä muutaman vatsalihasliikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

KUKA ei muka PYSTY liikkumaan???



Jos ei liiku ja laihduttaa niin tuloksena on inhottava suora runko, ei lihaksia vaan ruikelo ja sairas. Ihokin tykkää, keuhkot, sydän, aivot..



Selkeesti ihmiset ei edes tiedä mitä liikunta on jos se rajoittuu siihen että menet kuntosaliin hikoilemaan tai näpyttelet tietokoneella!!



Juokse sinne töihin -sun työpäivä alkaa ja päättyy liikkumisella NYTKIN jos kävelet. Juoksemalla ehdit nopeempaa, kulutat enempi, käytät eri lihaksia eri tahtiin kun löntystäen. Tai sauvakävele sinne?



Jumppaa kotona, vaikka aina kun katselet telkkaria? Lapset syliin kiipeileen niin saat painoa.. Siivoa, kävele kauppaan, vaunukävele?



Kersat hoitoon ja mene uimaan. Tai pyydä joku kaveri mukaan niin vuorottelette kumpi vahtii lapsia ja toinen ui pari kierrosta.

Mene kuntosalille jossa on lapsiparkki!!



Leikkiminen lasten kanssa on sinänsä jo liikuntaa. Venyttely tekee hyvää lihaksille ja method putkisto/jooga sekä tukee laihduttamisessa.



Syö vähemmän, tarpeeksi monta kertaa päivässä (ainakin 5), kuidut viipyy mahassa kauemmin ja sokerit pysyy kurissa. Osta kromipillereitä jokka vähentää makean nälkää.



Hanki ovenkarmiin tanko jossa voit tehä leuanvetoja, venyttää selkää..



Alota päivä muutamalla lummenellä vatsa- ja selkälihasliikkeellä tai lopeta päivä siihen. Tee siitä mukava rutiini ja kohta teet niitä 50 päivässä, 100..



Osta joku kuntolaite, vaikka stepperi tai kuntopyörä ja vaikka iltauutiset menee vauhdikkaasti kun tenavat nukkuu?



Jos tiskaat käsin jotain niin nouse varpaille ja vaikka pumppaa niin pohje saa pienen tehohetken..



Kaikkeen pystyy lisäämään liikuntaa! Ja liikkua pitää, kerran viikossa kunnolla hikoilla. PAKKO!



Ei tule tuloksia jos ei se tunnu! 10 kiloa on paljon, mitä vähemmän aikaa, sitä kipeempää oltava..

ei siis mihinkään nitkutteluun tai vaikka viikonloppuna kävisi kerran tekemässä kunnon massatreenin salilla, niin saisi peruskulutusta ylös eikä tuloksena olisi ns. laiha läski eli hoikka mutta löysä, vaan kiinteä kroppa. Tässäkin toki ruokavalio on perustana, proteiinia minimissään 1,5 g / painokilo. Katso kalorilaskuri. fi!

Olen vähentänyt juuri tuon 500 kaloria ja paino on pudonnut 0,5 - 1 kg viikossa. Ei liikunnalla laihdu tai joutuu liikkumaan tosi paljon, jos sillä meinaa laihduttaa. Mutta onhan liikunta muuten hyväksi. Itse harrastan vain hyötyliikuntaa.

Jos meinaisi laihtua pelkällä liikunnan lisäämisellä, joutuisi liikkumaan ihan älyttömästi. Eli syö kohtuumäärä terveellistä perusruokaa, paljon kasviksia ja hedelmiä ja herkut minimiin. Liikunnalla voi tukea laihtumista eli hyötyliikuntaa aina milloin voit, jumppaa kotona, lasten kanssakin voi liikkua jne.

Tästä oli just hiljattain lehdissäkin juttua, että unenpuute saa jostain syystä lihoamaan. Hormonit meni sekaisin tai jotain, sori en muista tarkemmin.



Yritä saada toi nukkuminen kuntoon ensiksi, liian väsyneenä ei mistään tule mitään. Ja yritä lisätä aluksi hyötyliikuntaa vaikka ihan pienillä jutuilla, jos on niin kiire, ettet oikeasti ehdi liikkeelle. Seiso bussissa, kävele aina jos mahdollista, kävele tai juokse portaat. Hanki vaikka puntit, joita voit nostella. Ei suuria juttuja, mutta tuskin noista haittaa on. Ja paranna ruokavaliota monipuoliseksi ja terveelliseksi.



Ehkä noilla ja lisäunella virkistyt sen verran, että hommat sujuvat hieman nykyistä vauhdikkaammin ja aikaa ja energiaa alkaa jäämään kunnon liikunnalle. Mulla ainakin väsyneenä menee aikaa hukkaan, kun tekee unohdettuja asioita tai korjailee tehtyjä virheitään. (Maito unohtui jne pikkujuttuja, joihin yhteensä menee paljon aikaa.)

n 800-100 päiväkalorin dietillä paino tippuu kahdessa viikossa kuutisen kiloa, lihavilla vieläkin enemmän.



Kolmannen lapsen syntymän jälkeen sain kuudessa viikossa pudotettua 11 kiloa! Se tuntui, näkyi ja musta tuli oikein hoikka=)



Kyllä oli ihanaa, kun vaatteet näytti hyvältä ja sain katseita perääni.



Nyt olisi taas sen aika, kun saisi itseään niskasta kiinni=(

Liikunta toki auttaa. Kannattaa varmaan laskea peruskalorinkulutuksesi ja sitten syödä kalorimääräisesdti vaikka 500 kaloria vähemmän päivässä niin laihdut. Kalorien laskeminen on tietty aluksi aikaa vievää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat