Seuraa 

Kuinka pitkään olette pystyneet tekemään Pilates harjoituksia?

Itse olen harrastanut epäsäännöllisesti pari vuotta ja nyt raskaaksi tullessa palannut takaisin säännölliseen harjoitteluun. Nyt vaan on alkanut treenin jälkeen tuntumaan alamasu kireältä, onkohan vatsalihaksista johtuvaa vai jopa supistelua? Ei onneksi kestä kauaa. Käyn ihan Raskaus Pilates tunneilla.

Lumituuli rv12+1(kolmas lapsi)

Kommentit (2)

Viime viikolla (rv 20) alkoi monet asennot tuntua hankalilta mahan takia olen siksi ajatellut luopua pilateksesta loppuraskauden ajaksi. Missä sinä käyt raskauspilateksessa? Olisin kovasti kiinnostunut siitä.

olen harrastanut pilatesta nyt vajaa 2 vuotta. Käyn kerran viikossa tunnilla ja olen kavunnut intermediate-tasolle :-)

ihan tavallisilla tunneilla käyn edelleen, samalla ohjaajalla kuin ennenkin. Kerroin raskaudesta mutta en ole vielä tarvinut vaihtoehtoisia liikkeitä (vkoja nyt 16+4). Aion jatkaa samassa ryhmässä kunnes poksahdan :-)

Minulla oli tuossa raskauden alussa, siis vkoilla 8, 9 ja 10 pilatestunnin jälkeen maha kipeä hetken ajan ts. makoilin tunnin verran sohvalla kotiin päästyäni. Luulen että se johtui vain vatsalihaksista. Nyt ei ole tuntunut mitään erikoista vaikka viikkoja on enempi. Aio tehdä vatsalihasliikkeet omien tuntemusten mukaan. Itse huomaan että nyt jos koskaan, on erittäin tärkeää keskittyä huolella hengitykseen ja lantionpohjanlihasten aktivointiin :-)

Pilates on todella hyvä raskauden ajan harrastus, jos sitä on jo jonkinverran tehnyt aiemmin. Ihan nollasta en aloittaisi, en ainakaan tavallisissa pilates-ryhmässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat