Seuraa 

Tietääkö kukaan, onko noissa säätömahdollisuutta vatsan kasvaessa? Katoin tuolla nettisivuilla, mutta siinä ei mainittu. Ois muuten kivan näköiset, mutta mahtuuko ne sitte loppuun asti jalkaan?

Kommentit (3)

Minulla on H&M:n äitiysfarkkuhaalarit. Ovat hyvät ja on säätövaraa sivuissa. Itse olen jo pian äitiyslomalla enkä ole säätövaraa vielä ottanut käyttöön, että luulisi mahtuvan loppuun asti, mahani ei tosin ole omasta mielestäni kovin iso. Ja saahan sitä lisävaraa olkaimista niikuin joku kirjoittikin. Niissä pidetään sitten vyötä ja se on tietysti alhaalla, joten sen tulee tosi pitkä ...

Taitaa niissä tosiaan sivussa joku säätömahdollisuus olla. Turussa (ja Raisiossa kauppakeskus Myllyssä) ei ollut kun pieniä kokoja S ja XS.

Turusta löysin kuitenkin alennusmyynneistä ihan kivasti äitiysvaatteita. Harmittaa kun Seinäjoella ei äitiysvaatteita taida olla kuin noissa lastentarvikeliikkeissä ja niiden hinnat onkin sitten jo ihan omaa luokkaansa. En muutenkaan ole käyttänyt mitään merkkivaatteita eli äitiysvaatteiltakaan en mitään hurjia vaadi. Kunhan ovat mukavia pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostin muutama kuukausi sitten H & M:ltä farkkuhaalarit, luultavasti samanmoiset mitä tarkoitat... Ja on niissä säätömahdollisuus molemmilla sivuilla, eli semmoiset nappiviritykset. Ihan hyvät ja käyttökelpoiset haalarit ne on, mutta ainoa asia mitä jäin kaipaamaan on se, että olisi ollut vieläkin mukavammat jalassa, jos ne vaan olisi strechit. Nyt kun on turvonnut oikeen kunnolla, niin tuntuu et ainoat housut mitä viittis pitää jalassa on semmoset H & M:n trikoopöksyt. Mutta joo, haalareissa on laveyden säätömahdollisuus ja sitten kun oikeen ahistaa, niin voihan olkaimia aina pidentää... Sen verran tuli aikoinaan kaupoissa kierreltyä kun haalareita etsin, että ne on melkeinpä tuplaten kalliimpia ainakin mammavaateliikkeissä, eli maksoivat 80-100¿, kun taas muistaakseni ostamani haalarit maksoivat noin 40¿...

Ravitytsy 35 + 1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat