Vierailija

Kommentit (14)

Kävin viikolla ostamassa uusia liivejä ja alkkareita ja tänä iltana en enää imetä vauvaa nukkumaan laittaessakaan.

Tällä hetkellä kuppikoko vähän isompi kuin ennen, tissit vähän ehkä pehmeämmät, mutta saa nähdä mihin suuntaan nyt muuttuu, kun lopetan kokonaan osittaisimetyksenkin.

Pitsiä ja väriä ja kokoa 80 H löytyy esim. Figura Shopista, googlatkaa se tai Diamina. Ihan kotimaista tuotantoa, joten jos ei löydy hyllystä niin tekevät. Toki ne sitten maksaa enemmän kuin kympin, mutta jos nyt paritkin hyvät ja nätit liivit ostaa, niin kummasti katoaa lehmäfiilikset. Myös Anitalla on jotain siedettäviä, vähän tylsiä tosin, ja Abecitalla on kivoja, mutta kokoja ei löydy.

T: se pitkään imettänyt kokoa 85-100 C-F (laihduin imettäessä reilusti, ei pelkät pussit tyhjentyneet) ja mm. oranssit, siniset, vihreät ja mustat liivit valkoisten lisäksi omistanut - kaarituilla ja ilman. Ja niihin sitten kyllä useamman satasen sijoittanutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

yhteensä 3 v enkä omista yhtiäkään imetysliivejä. Kyllähän tavallisilla liiveilläkin voi ihan hyvin imettää.

Mieti nyt, että rupeaisit jossa kahvilassa kaivamaan tissiä esille tavallisista liiveistä. Ei ainakaan minulla onnistu huomaamattomasti. :)

kun niistä pitää todellakin tehdä niin karseita!! Jonkinlaista yritystä olen havainnut muutamissa liiveissä KappAhlissa, mutta Anttilan ym. liivit... grhöm... Onkohan tämä joku salaliitto, jonka avulla imettäviltä äideiltä yritetään viedä loputkin luulot omasta seksikkyydestään?

Olen muuten ratkaissut nyt imetykset loppuvaiheissa ongelman niin, etten käytä imetysliivejä enää ollenkaan. Kun imetän vain pari kertaa vuorokaudessa, voin hyvin riisua naisellisen sirot, seksikkäät liivit pois kokonaan siksi aikaa. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat