Vierailija

Ärsyttää, kun työyhteisössämme on mies, joka ei noteeraa minua miksikään.

Jos kysyn häneltä jotain, hän kyllä vastaa, mutta katsoo samalla TOISTA työtoveriamme, ihan kuin tämä olisi esittänyt kysymyksen.

Taitaa olla melkoinen sovinisti! Minulle tulee hirveä turhautumisen tunne välillä tämän hepun kanssa, mutta työt ovat sellaisia, että hänen kanssa on pakko olla tekemisissä.

Silloin kun ollaan ihan kahden, hän käyttäytyy ihan eri tavalla. Mistä tämä johtuu? onko mies oikeasti sovinisti?

Mielipiteitä!

Kommentit (11)

Tämä minun työkaverini taas on välillä aivan toisenlainen, siis oikea tuuliviiri. Välillä vastauksen saaminen kestää viikon ja välillä hän selvittää asian heti. Joskus juttelee ihan normaalisti ja toisena hetkenä jää vain hiljaa katselemaan kaukaisuuteen. Todella turhauttavaa käytöstä!

Aika outoa..Toisaalta olen kyllä itsekkin törmännyt ihmisiin jotka käyttäytyvät kahden kesken täysin eritavalla kuin jos paikalla on muitakin.

Ihastumisteoriakin on aika kaukaa haettu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka käyttäytyy samalla tavalla. Muitten läsnäollessa ei kiinnitä minuun mitään huomiota eikä katso silmiin. Mutta sitten saattaa lähetellä esim. sähköpostia, jossa kiittelee kovasti työpanostani tms.

Kerrassaan kummallista...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat