Vierailija

Kertokaa, miksi mun pakastin on ihan täynnä kaikkea sellaista, mille mulla ei ole mitään käyttöä? Nyt sinne ei taaskaan mahdu mitään syyssäilöttävää...

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

laitat pannulle ja mukaan pippuria, päälle kaadat punaviniä/rypälemehua ja annat muhia niin kauan että neste on hävinny. Vie aikaa mutta on hyvää!

teet vaikka jauhelihapizzaa, kun sitäkin kerran on. Ja ne kalapuikot on siedettävää syötävää kun tarjoat niiden lisänä kermaviillikastiketta ja katkarapuja.

Hirvipaistin voit vaikka sulattaa ja pilkkoa ja tehdä siitä palapaistia pekonin ja possunkyljen kera...

mitä joku on tuonut tai jostain muust asyystä ostettu. Pitsapohjia isoissa laatikoissa, vie hirveästi tilla. Kalapuikkoja. Mä en ikinä itse laita kalapuikkoja, mutta ne on kouluikäisen esikoisen herkkuruokaa ja hän hamstraa niitä "että voi laittaa koulun jälkeen". Laittaa ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Siellä on hirvipaisti, josta en osaa tehdä mitään. Katkarapuja, jotka on joku miehen inspiraatio-ostos.

On siellä myös pari laatikkoa marjoja ja omensasosetta, ne on ihan hyödyllisiä, silputtua tilliä ja persiljaa samnoin ihan hyödyllisiä, sekä pari pakettia jauhelihaa, jotka olen joskus työntänyt sinne kun ei ollutkaan aikaa laittaa ruokaa. Niistä kai voisi tehdäkin jotain.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat