Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko täällä ketään, joka ei hallitse perusruoanlaittoa?

Monesti mietin miten tällaisia ihmisiä on, ja miten he ruokailun hoitavat?

Kommentit (12)

Kerroin että yksinkertaisesti niin, että vatkaat kerman ja ostat maitorahkan, pistät marjoja ja sokrua... On kuulema liian vaikea, joten paree pysyä Danonessa ;-)

lihapureketaikina, kalakeitto jne...kun ne osaa, muuntomahdollisuudet ovat rajattomat.

Tiedän tosin yhdne 7:n lapsen äidin, joka ei osaa tehdä MITÄÄN ruokaa, ne syö pelkkiä eineksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen 21-vee, ja yllättävän moni ikäisistäni ei osaa kokata mitään jauhelihakastiketta monimutkaisempaa. Maton tai ikkunan pesusta, vaatteiden korjauksesta ja silityksestä puhumattakaan. Äiti aina huusi, että nyt muksut katsomaan. Sitten vieressä katsottiin, kuinka nappia ommellaan yms. Mun kaverit on ihmeissään, kuinka sä osaat.. Jamä oon luullu, et nää ois ihan perustaitoja.

Siis ihan perus huushollausta ei enää hallita.

ruokakirjan, jossa raaka-aineet olivat sulatejuusto, tonnikala, liemikuutiot, purkkiananas raasteeseen, nakit jne edelleen tätä rataa. Siinä kirjasessa ei ollut perusruoanlaittoa minun mittapuuni mukaan yhtään, mitä nyt ehkä perunamuusin teko perunoista, mutta muuten pelkkää valmisruokien sekoittelua.

entisessä naapurin perheessä oli kaksi lasta ja kaksi aikuista, ja pelkkää einestä söivät. eikös ne vauvojen purkit käy aika kalliiksi? kyllähän se vaivan maksaa tehdä itse, mutta kyllä kotitekoinen maistuukin paremmalta ja on takuulla terveellisempää! tietenkin joillakin ei vaan rahkeet riitä. kai se on ymmärrettävä. se on sit eri asia jos ei osaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat