Vierailija

Kommentit (11)

esim kalkkia ja d-vitamiinia pitää saada huomattavasti enemmän raskaana ollessa kuin tavallisesti, koska muuten kasvava lapsi ottaa ne äidin luustosta. Ei ole kiva saada osteoporoosia.



Energiansaannin kannalta sillä ei tietysti ole mitään väliä.

Monelle raskaus hyvä syy mässäillä hyvällä omallatunnolla... ja sitten ihmetellään miten ne kilot kasaantuu. Tietty jos on hirveän pahaolo niin sitten ymmärtää, jos syöminen helpottaa oloal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

En yleensäkään käsitä koko lausetta " syödä kahden edestä" . Se vaan on sellainen vanhan kansan sanonta, joten ei ny iha kirjaimellisesti semmosta noudata varmaan kukaan:)

Ei ole kaikilla sama! Itse syön lähemmäs 2500 kcal jo normaalitilassa, raskaana enemmän, olen pitkä ja liikun paljon. Ei ole ollut liikakiloja, päinvastoin. Toki raskaana kannattaa seurata MITÄ syö.

Tein raskasta työtä äitiyslomaan saakka. Kaksi lämmintä ateriaa on saatava päivässä plus kaikki muut välipalat. Olen siis syönyt puolet enemmän kuin normaalisti. Mutta ihan oikeaa ruokaa, herkuilla en ole hirveästi mässäillyt. Olen kai sitten kuluttanutkin enemmän, mutta vatsakin on mennyt alusta asti alakäyrää. Pitäisi kai syödä vielä enemmän!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat