Vierailija

itse asiassa kaikesta. Sinusta, minusta. Kelistä, huomisesta, tästä päivästä, illasta, ruuasta

Minkäs teet?

Kommentit (18)

Siihen on varmaan joku syy jos oikein alkaa miettimään. Oletko ollut rehellinen itselles ja tarpeilles vai ootko ehkä liikaa unohtanu ne ja keskittyny muihin? Vaaditko itseltäsi liikaa? Ootko väsynyt? Onko syytä olla väsynyt? Onko sinulla huono itsetunto? Oletko yksinäinen?

Monen on vaikeeta olla terveesti itsekäs. Jos ei osaa pitää itsestään riittävästi ja kohdella itseään hyvin niin voi ennen pitkää masentua. Onko ympärilläsi ihmisiä joiden kanssa voit olla oma itsesi ja jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet ja pitävät sinusta sellaisena? Jos ei ole, niin se voi johtua siitä ettet oikein osaa ollakaan oma itsesi. Se aiheuttaa ihmiselle paineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rehellinen itseensä tutustuminen on paras keino päästä masennuksesta lopullisesti eroon. Suomalaisessa kulttuurissa vaan on vaikeaa olla hyvällä omallatunnolla niin itsekäs että siihen olisi mahdollisuus.

Muissa kulttuureissa se on itsestään selvyys mutta täällä sitä pidetään tuomittavana jos ihminen ajattelee välillä itseensäkin. Vaikka jokaisen velvollisuus on mun mielestä opetella tulemaan itsensä kanssa toimeen, jotta voi olla hyvä lähimmäinen, kansalainen ja vanhempi. Mutta siihen vaaditaan aikaa ja omaa rauhaa, jota ei monellakaan näissä nykypaineissa ole.

Lainaus:

voi että kun mä en tykkää lääkäreistä, en sitten yhtään. muuten kyllä menisin

Tai tykkäätkö siitä kun tilanteesi pahenee? Voit menettää esim.työkykysi lopullisesti, tykkäätkö siitä? Näillä asioilla ei kannata leikkiä. Voi olla, että olet ihan kunnossa, mutta mielestäni tekstisi perusteella se pitäisi arvioida. Tk-lääkäri osaa tämän tehdä. Soita sinne. Ja ole rehellinen.

on ollut synkkä ajatusmaailma koko pienen ikäni.Mikä ei muuten tarkoita että olisin onneton,vain realisti.

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka vaan elää omassa kuplassaan eikä oikeasti näe mitään todellista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat