Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kuka tietää kuin paljon masennuksesta voi saada s-lomaa?

Kommentit (8)

Sain lääkkeet ja ajanvarauksen työterveyspsykologille. Lääkkeet alkaa vaikuttamaan 2-3 viikossa. Ne lääkkeet oikeesti auttaa, ne saavat aivosi tasapainoon.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oon käynyt masennuksen läpi ennenkin... en vaan kykene yhdistämään työtä ja perhe-elämää, se masentaa. haluun s-lomalle, olla lasteni lähellä. mut raha ei anna periksi jäädä vaan kotiin... oon niin hajoomispistees et kuolen. vaiks söisin lääkkeitä, en silti pysty olemaan töissä, kun ahdistaa... ristiriita... en tie tjkuuko kukaan... en tiedä mitä tehdä...

Vierailija:

Lainaus:

oon käynyt masennuksen läpi ennenkin... en vaan kykene yhdistämään työtä ja perhe-elämää, se masentaa. haluun s-lomalle, olla lasteni lähellä. mut raha ei anna periksi jäädä vaan kotiin... oon niin hajoomispistees et kuolen. vaiks söisin lääkkeitä, en silti pysty olemaan töissä, kun ahdistaa... ristiriita... en tie tjkuuko kukaan... en tiedä mitä tehdä...

Voimia ja huomenna heti aamulla soitat sen lääkäriajan.

2

Itse olen ollut masennuksen vuoksi saikkarilla n.vuoden. Ja tiedoksesi sinulle joka sanoit, että lääkkeet auttaa, ei ne auta kaikilla. Ei ainakaan yksinään. Terapia ja masennuksen ja ahdistuksen syiden löytäminen on ensisijainen askel toipumiseen, ei mikään lääkitys sillä se ei oikeasti auta kuin siinä tapauksessa, että aivoissasi on serotoniinin kanssa ongelmia. Lääkitys ei poista masennuksen syitä, se vaan turruttaa ihmisen. Tietty lääkitystä voi harkita terapian tueksi, silloin siitä voikin olla ehkä jotain hyötyä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat