Vierailija

2 vuotta sitten olen kirjoittanut hänen ystävänpäiväkirjaansa esim lempielokuvakseni heinähattu ja vilttitossu ja kun en nyt ko elokuvaa enää ole kattonut ja hänen mielestään olen kirjoittanut väärin!!!! Ja hirvee huuto ja suru aiheesta.... ???????

Kommentit (12)

Lapsen mielestä olen alunperinkin laittanut sinne vaan sellaisia asioita (leffan, lempimusan jne) jotka ovat hänelle ja veljelleen tuttuja. Olen siis jo kirjoittaessani hänen mielestään laittanut vääriä asioita =(

Eli onko nyt niin et 2 vuotta sitten hän ei asiaa sen enempää miettinyt mut nyt vähän vanhempana on tajunnut et noinhan asiat on ja tyttö kun on tietty ihan oikeessa vielä.

Eihän mun LEMPIelokuvani tiettykään ole mikään lastenleffa.

Nyt hän on ihan nyreissään mulle, valehtelevalle äidilleen =(( Opettaako tässä nyt muna kanaa vai mitä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä sellainen ei tulisi kuuloonkaan. Vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa eikä alkaa raivota tuollaisista asioista. Keskenään meilläkin kyllä lapset tappelevat, mutta ei ikinä aikuisille.

voi suuttua kun lapsi tajusi, että olet vain yrittänyt miellyttää häntä.

Kirjoita uusi sivu kokonaan mihin kerrot oikeat jutut, mutt selitä toki, että, lempileffat jne voivat muuttua.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä sellainen ei tulisi kuuloonkaan. Vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa eikä alkaa raivota tuollaisista asioista. Keskenään meilläkin kyllä lapset tappelevat, mutta ei ikinä aikuisille.

Toki on normaalia, että lapsi saa aikuisille raivareita ja murrosikäisenä vielä enemmän!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat