Vierailija

kirjoitti kuulemma viime keväänä hyvillä arvosanoilla ylioppilaaksi. Miten voi olla mahdollista. Eihän normaaliälyinen lapsi voi saada koulunkäynti lykkäystä.

Kommentit (14)

vaan lykkäämissyyt ovat yleensä keskittymisongelmat, ylivilkkaus, puutteet sosiaalisissa taidoissa ja " lapsellisuus" . Mikään näistä ei korreloi älykkyyden (tai sen puutteen) kanssa.

Sen sijaan jos lapsi tosiaan on " jälkeenjäänyt" . kuten ap asian ilmaisi, ei koulun aloitusta lykätä vaan päin vastoin. Lapsen koulunkäyntiä erityisesti tuetaan esim. koulunkäyntiavustajalla tai erityisopetuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pilattiin siis vissiin pojan tulevaisuus samalla :(

Itse kyllä ollaan edelleen sitä mieltä, että oli ihan oikea ratkaisu, pojalla koulu sujunut erittäin hyvin, nyt neljännellä luokalla.

Minulla on lievä CP vamma, mutta yllätys, yllätys päässä ei viiraa :). Kouluani lykättiin vuodella (olen syntynyt vuoden lopussa) olen aina luullut että syntymäkuu vaikutti enemmän kuin vasemman käden toimintaongelmat. Kirjoitin M-paperit ja eikä työllistymisessä ole ollut ongelmia. Et ilmeisesti käy usein ihmistenilmoilla AP. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat