Seuraa 

Meillä on 10 kk poika, joka on kaikin puoli aivan ihana. Pääasiassa kiinteän ruuan lisäksi menee vain tissimaitoa, kun pullosta ja mukista ei tahdo oikein ottaa. Ei se ole minua liiemmin haitannut, paitsi nyt kun yöt ovat pysyneet aika rikkonaisina. Poika heräilee n. kolme kertaa yössä ja haluaa tissille. Nukahtaa siihen aika pian ja sitten taas koisitaa n. kolme tuntia.

Nyt olemme olleet korvatulehduskierteessä ja olen siksi imettänyt ihan mielelläni niin poika on rauhoittunut. Koska en ole ollut ihan varma onko taustalla ollut myös korvakipua, joka herättää???

Kun korva paranee lopullisesta, olen päättänyt yrittää vieroittaa poikaa rinnasta. Halu on imettää mutta ei öisin. Mitä minun pitää tehdä? Mitä on unikoulu ja miten totettaisin sen? Vai rauhoittuisiko tilanne? Johtuuko tämä iästä kun päivät ovat vilkkaat ja seisomaan pyritään. Vaikuttaako se myös yöhön? Kannaittaisiko odottaa vielä hetki. Päivälläkin poika konttaa perässäni kun koiranpentu. Ovatko tämänikäiset erityisen kiinni äidissä?

AUTTAAKAA HYVÄT ÄIDIT?

Kommentit (3)

..ollut noin kovaa yösyöttöongelmaa mut muuten tuo perässä konttaaminen kuulostaa tosi tutulta. Meillä on myös 10kk ikäinen poika, joka on koko ajan minussa kiinni. Tuntuu että se vain lisääntyy. Vauva alkaa huutaa jos menen edes suihkuun ja laitan oven kiinni vaikka olisi isänsä hellässä sylissä.

Mut voimia sinne ja pärjäillään!

Heippa,

olipas kun itse olis kirjoittanut viesti....:)

Me ollaan onneksi jo (koputtaa puuta) korvatulehduksista nyt päästy ja meillä syötiin kanssa tulehduksen aikana jopa tunnin välein. Nyt vielä poika oppi kävelemään, joten sekin varmasti aiheutti levottomuutta. Nyt muutama yö on ollut parempi joten täytyy katsoa. Mä imettelen kanssa ihan mielellään ja pari kertaa yössä menee.

Kyllähän toi tieheä syönti jää selvästi sairauden jälkeen päälle. Olen yrittänyt saada pojan nukkumaan iltapuuron jälkeen ilman imetystä ja yöllä tarjonnut tuttia jos käy kovin tiheäksi syönti. Vaihtelevalla menestyksellä.

Mä uskon kuitenkin siihen, että pikku hiljaa tilanne paranee. Toivottavasti sielläkin.

Kyl maar välill ramasee!!!!! ;)

deux ja poika 10 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta ei meillä ole korvatulehduskierrettä takana eikä imetystä yöllä (lopetti tissin syönnin 5,5 kk:n iässä), mutta pullo-ongelma tuli 8 kk:n iässä öisin. Maitopullo siis piti saada ennen unikoulua, jo parin tunnin välein öisin, ja aina joi sen kuin ei olisi muuta ruokaa saanutkaan. Siirsin iltapuuron myöhäisemmäksi kokeillakseni onko kyse nälästä. Tulin siihen tulokseen, että kyseessä oli tapa. Joten unikoulu (joka tarkoitti meillä; ei syöntiä yöllä, nukahdetaan omaan sänkyyn, äiti vierellä) 8 kk:n iässä toi meille rauhallisemmat yöunet ja virkeämmän neidon aamuisin. Ja uuteen tottuminen vei neidiltä 3 yötä, 4. yö olin jo varma, että tyttö ei enää hengitä ku heräsin aamu puol 8! Mutta sieelähän tuo tyytyväisenä tuhisi. Äitiriippuvuus tuntuu kauhean tutulta! Ei saa kadota silmistä tai tulee huutoa! Tässä meidän tarina.

Olga ja neiti 10 kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat