Vierailija

vanhempien lomamatkan vuoksi? Ja mikä on pisin aika, jonka lapsi on ollut erossaan vanhemmista lomamatkan takia?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun ei omaan lähipiiriin kuulu kuin sellaisia, jotka eivät hoida koskaan lapsenlapsiaan, kun sanovat suoraan, etteivät halua eivätkä jaksa, niin olen utelias, että jaksavatko ja haluavatko jotkut ihan oikeasti? Pienten lasten kanssahan on oltava koko ajan valppaana, ja kun kyseessä on toisen lapsi, on varmaan vielä enemmän valppaana.

Ajan siis takaa, että onko tosiaan sellaisia mummoja, jotka ihan vapaasta tahdostaan hoitavat lapsia parikin viikkoa peräkkäin?

Minun anoppini ottaisi tyttömme (11 kk) vaikka joka viikonloppu hoitoon, jos antaisimme. Ikää anopilla 56 v. ja haluaa todella hoitaa lapsenlastaan. Minä vain en millään raaskisi... Äskettäin olimme kyllä miehen kanssa yhden yön kylpylässä ja vaikka olikin ihanaa nukkua kunnolla, niin kaipasin silti tyttöä.

Välillä tuskastuttaa, kun anoppi soittelee miehelleni ja kyselee, milloin voisi saada tytön hoitoon. No, ehkä tilanne helpottaa, kun toivottavasti joskus mieheni veli saa lapsia.

Paikka oli mummola, jossa lapsi oli kuin kotonaan (oman kotimme naapurissa). Mutta silloin vannoimme, että emme koskaan enää jätä lasta samoin, enkä tekisi samaa, jos tilanne tulisi uudestaan. Olimme vaan niin kysymättömiä silloin. Nyt lapsia on kolme, ja lupaus on pitänyt; lapset reissaavat kanssamme.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat