Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ajattelin ottaa tähän kiertoon nyt kaiken mahollisen yrittämisen!

Pinoon vaan vinkkejä asennoista, ruokavaliosta, vitamiineistä ja viineistä! Ja kaikesta muusta!

Miten voi luoda mahdollisimman suopeat olosuhteet jotta hedelmöittyminen ja kiinnittyminen tapahtuu??

=)

Shani@ kp1/27-29 yk3

Kommentit (4)

Ainakin meillä meni metsään rytisten suunnittelut. Ovulaatiotesti näytti selvää plussaa ja kovasti tehtiin vauvaa. Kuitenkin ultran mukaan vauva on saanut alkunsa tästä n. 2 viikon kuluttua (kalenterin mukaan ei voitu rakastella tuona viikonloppuna, heh). Itse höösäsin kyllä: tikuttelin, join greippimehua, söin monivitamiinia ym. Paras vinkki on harrastaa seksiä 2-3 pv välein, koettaa ajatella paljon muutakin kuin vauvatekoa, itse jättäisin ovistestit väliin ja söisin kohtuullisen terveellisesti. Foolihapon saannista kannattaa huolehtia, esim. joku monivitamiini (mulla Multitabs raskaus) on hyvä aloittaa jo tekovaiheessa. Ja ulkona käynti kavereiden kanssa, esim. tanssimassa jne on oikein hyvä tapa nollata päätä ja siten raskautua ansiokkaasti. Sitäkin onneksi tuli harrastettua :D

Mä meinasin kokeilla tässä yk3:ssa sitten sellaista kun kamu sano, että sillä on 3x tärpänny kun on panostanut 2 päivää ennen ovista olevaan hetkeen. Oli ihan vakuuttunut, että silloin tärppää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta meillä tärppäsi heti kun lakattiin yrittämällä yrittämästä. En siis tärppikierrossa laskenut kiertopäiviä enkä yrittänyt bongata ovista ja pupuiltiin sillloin kun siltä tuntui. Eli ei minkäänlaisia ajoituksia. Ainoa " apu" oli että söin multi-tabsin raskaus-vitamiineja (olivat silloin nimeltään multi-tabs special 2+), mutta tuskimpa niistä raskautumisen kannalta mitään merkittävää hyötyä on ollut. Kaikenkaikkiaan ehdittiin yrittää 6kk ja sinä aikana oli 2 ihan alkuraskauden keskenmenoa.

T:Titi-uu rv13+0

ja tärppi tuli sitten niin, että raskausviikkoja on nyt kasassa jo 36+5.

No, jos jotain - meillä oli tietty ovulaatiotestit käytössä ja sen oletetun ovulaation aikaan puuhalimme useita kertoja. Ja minä pidin ylävartaloa ylhäällä (jalat ylös) tyynyillä ja ihan " jumppaamalla" puuhailun jälkeen tovin, en siis heti hypännyt jalkeille. Tätä en ollut tehnyt muissa kierroissa. Voi kyllä kaiketi olla sattumaa että sitten tärppäs - tai sitten ei, sai siittiöt hyvän suunnan tms?

Onnea!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat