Vierailija

Neliöitä saa olla kork. 130m2.

Talossa tulisi olla tupakeittiö ja ruokapöydän tuolien takana ei saisi olla ovia/kaappeja.

Kommentit (7)

http : //www. jt-talo. com/ talomallisto- aamunsarastus- 122. html

Ja tästä tykkäänkin paljon! Ainoa probleema on tuo keittiö, koska iso ruokapöytämme ei mahdu sinne tai jos sen laittaa, niin tuolin taakse jää kaappeja ja olisi se siinä ahtaan näköinenkin...varmaan.

Mutta jos jollakin olisi ehdottaa jotain tuon tyylistä tai muutosehdotus tuohon aamunsarastukseen, niin antakaas tulla!

Ai niin, ja tykkäsin siitä TALO-ohjelman talostakin, mutta se olisi meille turhan iso. Jotain sen tyylistä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että piirtäkää itse! Oikeesti mä piirsin samasta syytä koko talon itse koska valmiissa malleissa ei ollut kaikki mun mieleen. Ihmiset ei kai oikein tiedä että sen pohjan voi itse piirtää ja sen pohjalta voi kysyä eri talopakettifirmoilta tarjouksia. Kyllä voi eikä tule kalliimmaksi! He laskevat talon hinnan seinien pituuksien ja muiden mittojen mukaan. Suosittelen todella itse piirtämistä! :)

Ei sitä koko taloa tarvitse piirtää " ammattimaisesti" . Piirrät sisätilan pohjakuvan vaikka ruutupaperille jossain mittakaavassa (esin 1 ruutu on 0.5m). Mietit mihin haluat ikkunoita ja ovet jne. Talomyyjän kanssa sitten käytte sen läpi että millaiset ikkunat ja ovet haluatte mihinkin (joka tehtaalla omat mallit).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat