Vierailija

Onko tuttu Poly Colorin sävyteshampoo (kirkkain vaalea)? Minulla hakusassa hyvä kirkas vaalennuväri tyveen... eli ei keltainen eikä vitivalkoinen, ei violetti eikä oranssihatava vaan KAUNIS VAALEA!!!!

Kampaajat! Millä sarjalla tulee hyvä vaalea!! Eikä noita em.?

Kommentit (12)

Vierailija:

Lainaus:

sillä fraasi mene kampaamoon ei vakuuta. vaalennuksesta joskus oranssihtava, viloletihtava, kusenkeltainen jne...argh!!

ap

Tarvitse vaalenusvärin, ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että kaupan hyllyltä sitä on vaikea löytää. Siis sellaista mistä tulee haluttu lopputulos.

Kampaamossa sekoitetaan yleensä kahta eri vaaleansävyä, esim. luonnonvaalea ja sitten tuhkanvaalea, ja näin saadaan puhdas vaalea joka ei taita keltaiseen. Pelkällä luonnonsävyllä jäisi liian keltaiseksi ja tuhkalla tulisi liian harmahtava.

Summasummarum...mene kampaajalle.

T: Kampaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minkä sarjan värillä sinä töissä värjäät? minulla wella 10,6 laitettu ja sillä tyvi jäi hunajanväriseksi..

joten sano mihin kampaamoon eli mitä sarjaa käyttävään suuntaan??

kiitos!

jos olen nyt käynyt kampaamossa jossa tyvi on hunajanvärinen!!! Ja kampaajan mielestä hyvä! Minun mielestä ei! Eli en voi mennä sinne!!

Siksi haluan kampaajalta vastauksen minkä sarjan tuotteilla sinä vaalennat? Get it? tämä on vaikeaa :(

ap

Pyydän kampaajia suosittelemaan tuotteita joilla he työssään vaalentavat! Omat hiukset tosi vaaleat myös (maantien väriset..) ja olen menossa kampaamoon vaalentamaan tyveä enkä siis aio kotivärjäillä mutta kampaamoissa tulee monesti ei hyvä vaalea..

Vierailija:

Lainaus:

jos olen nyt käynyt kampaamossa jossa tyvi on hunajanvärinen!!! Ja kampaajan mielestä hyvä! Minun mielestä ei! Eli en voi mennä sinne!!

Siksi haluan kampaajalta vastauksen minkä sarjan tuotteilla sinä vaalennat? Get it? tämä on vaikeaa :(

ap

ParasVäri

Käytän Poly Colorin sävyä 9. Hiuksista tulee mielestäni kaunis, heleä kullanvaalea sävy, kuin Maria Montazamilla. Värjään vain juurikasvua. Laitan seoksen siveltimellä puhtaisiin, kuiviin hiuksiin juuriin ja annan vaikuttaa tunnin. Oma luonnollinen väri on keskiruskea. Tällä kyllä vaalenee. On hellävarainen, hapete vain 3%. Muissa kaupan vaalentavissa hapete 8-9%.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat