Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä en menisi-

mites muut?

Sivut

Kommentit (27)

Tai ainakaan ennenkuin lapset olisi lentäneet pesästä.

Omasta lapsuudesta (uusperhe) sen verran kokemusta, etten kirveelläkään halua lapsiani siihen.

Eikä kyse ollut mistään helvetistä, vaan yleisestä sinun/minun/teidän/meidän säädöstä millon minkäkin asian suhteen.

Liian hankalaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niinhän sitä luuli että on pyhää toisellekin "kunnes kuolema meidät erottaa..." mutta niin se vain kävi otti ja lähti, vaikka hyvä olikin.

aluksi ajattelin ettei ikinä, mutta miksei... ;)

Ainakaan en lähtisi siihen puuhaan kovin kiireellä. Lasten kanssa olo tuntuu ihan riittävän "perheeltä" joka tapauksessa, joten en tiedä olisiko tarpeen sitoutua laillisesti enää kehenkään uuteen mieheen. Ehkä jos se olisi sille hirveän tärkeää.

Lainaus:

Mulla on hyvä mies ja vain kuolema erottaa meidät. Niinpä. Joopa. Voitte toki sanoa omasta puolestanne, että ette eroa, mutta toisesta ette koskaan voi tietää (ja joku bimbo nyt siellä ajattelee, että meidän Matti ei ikinä...).

että nyt on ihan erilasta. Olemme keskustelleet asiasta ja molemmat vakaasti sitä mieltä vieläkin, että tässä olemme me loppuikämme. Sori jos se sua harmittaa.

Näiden "yksinäisten" vuosien aikana olen tullut niin itsekääksi, että en todella kaipaa miestä päättämään asioistani edes yhdessä kanssani. Saati jotain uusperhe kuviota, olen siihen aivan liian mukavuuden haluinen.

Toki joku vakituinen konsertti-, elokuva-, sukujuhla, vaellus- ja naimakumppani olisi kiva.

En ainakaan kovin pian. Itse asiassa koko ajatus deittailusta, tutustumisista, toisen tapojen opettelusta ynnä muusta tuntuu niin työläältä, etten varmaan jaksaisi kiinnostua,jos ei joku vetäisi kerta kaikkiaan jalkoja alta. Onneksi ei tarvitse miettiä tällaisia oikeasti. Mulla on hyvä mies.

Avoliitossa elän kyllä nykyisenkin kanssa. Ollaan oltu kymmenen vuotta kimpassa (vasta-jo). Jos nyt tulis ero luultavasti vielä ottaisin toisen joskus vaivoikseni koska olen vasta 28v., mutta jos oisin jo "aikuinen" Ja lapsi maailmalla niin luultavasti eläisin omaa elämääni.

ei mun pitäny ikinä hankkia lapsia tai mennä naimisiin. Silti nyt olen 3 lapsen äiti ja vaimo :D. EI elämästä koskaan tiedä... Mutta ajatusleikkinä, en menisi uudelleen naimisiin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat