Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Väsynyt vaimo tyytyy siihen mitä saa...

Onko totta?

Kommentit (9)

Minä olen erittäin jaksava nainen/vaimo! Vaadin mieheltäni jatkuvasti, mutta mies ei pysty antamaan mitä vaadin. Joudun siis tyytymään mitä saan vaikka en siis tyydykään vaan vaadin silti.. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...mieheltä saa koko ajan vaatimalla vaatia, että hoitaa hommansa. Minä kun en kaikkeen pysty. Sitten voikin syyttää minua siitä kun päivä meni pilalle roskien viennistä...

Kun vaimo jaksaa hyvin, se tarkoittaa usein sitä että hänellä on puolisona tasaveroinen kumppani, jonka kanssa perheen pyörittäminen jaetaan tasapuolisesti niin, ettei kumpikaan kuormitu liikaa. Joten silloin ei mieheltä tarvitse mitään vaatia, mies hoitaa oman osansa ilman vaatimisiakin.

Mutta nyt toinen on 1-vuotias ja vanhempi 3-vuotias. Tuntuu, että kokoajan jotakin, vaihda kakkavaippa, niistä nenä, lohduta itkevää, puutu pienemmän kiusaamiseen, tuntuu että asun keittiössä ja jatkuvasti syöttämässä, kun yhdestä ruokailusta selvinnyt, niin kohta taas syödään. Sitten taas tiskit ja keittiö siivossa ruokailun jälkeen, taas samat hommat alusta ja tuntuu, että tässä ei ole välillä hetken rauhaa. Että sitten alkaa jurppia, kun mies lösähtää kaukosäädin kädessä sohvalle makaamaan, tuntuu että keksin hänelle aina jonkun homman mikä pitäisi tehdä. Jotenkin tuntuu, että eihän tän näin pitänyt mennä.. Mies valittikin, että olen aina pomottamassa, vaikka itsestäni tuntuu että apua vain kaipaisin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat