Vierailija

että miten muka pitää paikkansa se, että mitä paremmin toisen tuntee, sitä helpompi on pyytää/tehdä uusia seksijuttuja?

Esim monet naiset kirjoittaa, että suuseksiä ei voi pyytää jollei tunne kumppania tarpeeksi hyvin. Oikeestiko ootte tätä mieltä?

Itse olen ihan päinvastaista mieltä, eli mitä ei seksissä suhteen alussa ole ollut, ei sitä siihen enää myöhemminkään tule.

Voisitteko ihan rautalangasta vääntää, että miten se seksi muka voi vuosien varrella parantua?

Mulla ainakin on kaikissa suhteissa ollut aina ihan toisinpäin.

Kommentit (3)

Toki alussa on se uutuuden viehätys ja siihen liittyvä kiihko. Mutta myöhemmin ei tarvitse niin paljon ohjata ja neuvoa. Ja luottamuksen kasvaessa voi paljastaa niitä kinkympiäkin toiveita, niitä en lähtisi satunnaiselle partnerille kertomaan ihan turvallisuussyistä.

että niin se on. Aluksi oli tietenkin se hirveä panetus, mutta silloin ei uskaltanut aivan kertoa mistä tarkalleen piti. Kun on oppinut tuntemaan toisen paremmin, uskaltaa paljastaa mieltymyksiään enemmän. Ja siitä saa mieletöntä tyydytystä, kun huomaa että toinen oppii tuntemaan ne pienet jutut jotka mua kiihottaa ja tekee kaikkensa mun nautinnon eteen. :)

Suuseksi on semmoinen juttu, että itse en ainakaan pysty nauttimaan siitä täysillä jos en tunne toista kunnolla ja luota häneen. Sitten vasta pystyn "antamaan mennä" ja saamaan orgasmin.

Ja tuo, että "se mitä ei seksissä suhteen alussa ole ollut, ei sitä siihen enää myöhemminkään tule"... Ei pidä minun kohdalla paikkaansa. Alku on vain ensimakua, ja myöhemmin voi tulla vielä vaikka mitä jännää mukaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Päinvastoin. Joku yläraja ehkä on, mutta 10 vuodessa on jatkuvasti tullut mukaan uusia juttuja. Jos ei kuukausittain, niin ainakin vuosittain.

-Mies

Lainaus:

Itse olen ihan päinvastaista mieltä, eli mitä ei seksissä suhteen alussa ole ollut, ei sitä siihen enää myöhemminkään tule.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat