Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itselläni on hyvin pienet (pieni a), joilla olen imettänyt yhden lapsen.

Olin viime viikonloppunakin kolmen miehen kanssa sängyssä ja aina vaan hävettää mun rinnat ja mietin vaan, että onkohan ne noiden mielestä oikeesti kovinkaan kivat:(

Sivut

Kommentit (28)

Eikö miehillä merkkaa mitään se, kenen rinnoista on kyse??

Kuten tuolla kalukeskustelussa kävi ilmi, että ei sen kalun näöllä niin väliä, kunhan on puhdas ja kiinni ihanassa ihmisessä.

Vaikka tiedän, että miehet ovat tosi esteettisiä ja nauttivat aisteista eniten silmillään, olen silti aika yllättynyt tästä viestiketjusta.

t. isot hinkit, joitten takia tunnen oloni erittäin naiselliseksi ja seksikkääksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä minä sanon suoraan jos naisella upeat rinnat

ja ne ei todellakaan tarkoita sitä että ne täytyy olla kokoa DD

useimmat mitkä on sielmääni hivellyt on kokoa A

Pienet sievät vaan vetoaa ainakin minuun

Mutta vastaus kysymykseen

niin todella riippurinnat ei ole kauniit!!

kerää katseet. se on aina ollut niin. Asiaan: En tykkää puikula mallisista tisseistä. Toinen tärkeä juttu on että nännit ei saa osoittaa alaspäin.

ei haittaa vaikka olisi imettänytkin ja vähän roikkuisi, kunhan ne ei ole liian isot.

Vaimolla on aika kivat rinnat, kaksi lasta on imettänyt ja tissit ei roiku, mutta ovat pehmentyneet mukavasti. Kuppikoko taitaa olla a tai b.

m26

Tuo ap:n blondi-esimerkki on hyvä. Tietysti miehet kyttäävät, kun on jotain kytättävää! Sitten ilman vaatteita asia on aivan eri.

Minulle isot rinnat tuovat mieleen vanhenemisen ja läskin. Pienet rinnat ovat tyttömäiset :) Joku toinen taas tykkää ns. muodokkaista.

...nyt puhutaan siis miehistä.... niille merkkaa että millaset tissit ja perse yms. on... naiset höpöttää aina luonteesta yms. että se on tärkeintä....

Vierailija:

Lainaus:

Kuten tuolla kalukeskustelussa kävi ilmi, että ei sen kalun näöllä niin väliä, kunhan on puhdas ja kiinni ihanassa ihmisessä.

Vaikka tiedän, että miehet ovat tosi esteettisiä ja nauttivat aisteista eniten silmillään, olen silti aika yllättynyt tästä viestiketjusta.

t. isot hinkit, joitten takia tunnen oloni erittäin naiselliseksi ja seksikkääksi

Yksi noista oli mieheni, loput ööö... ihania rakastajia;)

Ja enkä yleensä todellakaan ole tämmöinen, sattui vaan olevan " hassu" viikonloppu;)

Ehdotinkin tuolla yhdelle rakastajalleni, että eikö voisi maksaa mulle jotain, kun oon niin hyvä;) mutta nauroi ja sanoi, että kuule, sä tässä taidat enemmän tätä seksiä haluta;9 Joten en saa rahaa , valitettavasti;)

Ja eikä nuo minun rinnat nyt mikään ylitsepääsemätön juttu ole, mutta suututtaa vaan niin, kun en ite ole tyytyväinen niihin ja ajattelen aina, että ei tuokaan varmaan niiistä tykkää.

Että niin!

Vierailija:

Lainaus:

Totta helvetissä se merkkaa. Ei mitkään tissit pelasta juttua, jos nainen on täysin epäsopiva ja epämiellyttävä muuten. Tai toisinpäin.

Mutta eihän se sitä tarkoita, etteikö olisi jotain ihannetta pelkälle ulkonäölle. Jos on kaiksi tissiparia vierekkäin, kyllä niistä yleensä voi sanoa kumpi pari on kauniimpi ja leivottavamman näköinen.

Siis miten ketään muu ei SIIHEN kommentoinut mitään??

Tuntuu flaksi käyvän sulla, vaikka rintoja ei oiska....

Ja olitko niiden miesten kanssa sängyssä kaikki yhdessä vai jokainen erikseen..?

Ja siis sulla on lapsikin...

Anteeks vaan, mut toi tissi ongelma jäi viimiseks jutustas ees mieleen...! Kannattas ehkä murehtia ennemmin sitä, millasen mallin annat lapselles ja yleensä miten käyttäydyt huolimatta siitä että olet äiti, eikä niinkään harmitella tissejen pienuutta...

JA jos tahtisi on yleensä toi, ni mietippä jos pyytäsin niiltä miehiltä rahaa hommistas, ni ei aikaaka ku saisit kustannettua itelles isommat tissit!! Ongelma ratkastu :)

ainakin silokoonirinnat heti sivuun

ne ei sytytä yhtään ja kertoo myös naisen todellahuonosta itsetunnosta.

Mutta jos nainen muuten ihana, halukas, estoton ja sielunkumppani

niin kuin pitste iin päälle olisi pienet söpöt rinnat.

Mutta noi neljä ehtoa ensin, jos ne täytyy niin rinnat aivan sama onko AA vai DD kunhan vaan aidot!!

-mici-

Ja kyllä vaan hänellä riiittää niin paljon enemmän vientiä kun mulla, joten en usko, että pienet rinnat olisivat miehistä mitenkään kovin kivat:(

T:ap, onneksi on edes suht kiinteät;)

näiltä lukuisilta miehiltäsi? tämähän on just se klassinen jakorasian dilemma. ja huonosta itsetunnosta kertoo myös tämä täällä kysely, että joku hyväksyisi rintani...

kannattaa ap miettiä elämäänsä ihan oikeesti. jossain vaiheessa saattaa tulla saastainen ja käytetty olo.

mutta rintoihin: ei kai sillä niin väliä ole. riippuu millaisessa naisessa kiinni ovat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat