mua on alkanut ärsyttämään, kun KAIKILLA on samanlaiset suoralinjaiset huonekalut

Vierailija

Toisaalta tykkään kyllä suoralinjaisista ja jykevistä huonekaluista, mutta nyt boikotoin ihan vaan siksi, että kaikilla alkaa olla samanlainen sisustus. Vaikea vaan löytää sellaista ei-kruusattua, mutta muuten valtavirrasta poikkeavaa huonekalua...

Eikö ketään muuta kyllästytä nämä suoralinjaiset huonekalut, vaikkakin toisaalta ne ovat lähellä omaa makua?

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Toisaalta tykkään kyllä suoralinjaisista ja jykevistä huonekaluista, mutta nyt boikotoin ihan vaan siksi, että kaikilla alkaa olla samanlainen sisustus. Vaikea vaan löytää sellaista ei-kruusattua, mutta muuten valtavirrasta poikkeavaa huonekalua...

Eikö ketään muuta kyllästytä nämä suoralinjaiset huonekalut, vaikkakin toisaalta ne ovat lähellä omaa makua?

Vierailija

Tosin silmä lepää kylässä käydessä, jos maku on lähellä omaani. Totta puhuen, enemmän mua melkein ärsyttää, jos joku sisustaa kotinsa aivan karseaksi, vaikkei asia mulle kuulukaan.

Vierailija

Asuntomessuillakin kaikki asunnot oli sisustettu ihan samalla tyylillä, vaikka siellähän just olis voinut esitellä erilaisia sisustustyylejä. Mutta kun tietty tyyli on muodissa, niin kaikilla on sellaista sitten.

Vierailija

se kyrsii, kun Sotkasta ja Suomi-Soffastakin saa hyvännäköisiä mööpeleitä, joita V70-perheetkin nyt kymmenen vuotta myöhässä itselleen hankkivat. Onneksi on kuitenkin Skanno ja Vepsäläinenkin, josta me tyylitietoiset saamme hakea omat laatukamamme. Onhan niissä kuitenkin eroa. Ja ainahan voi jättää tuotemerkin/hintalapun näkyviin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat