Onko muut saanut Kolumbukselta jotain ihme laskua jossa peritään vanhoja laskuttamattomia puheluita?

Vierailija

Sain tänään laskun jossa peritään isoja summia laskuttamattomista puheluista viime vuodelta! Miten muka voivat yhtäkkiä tuollaisen huomata ja aikojen päästä periä??

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

tästä tulevasta laskusta. Ja kysyivät haluanko maksuaikaa. Kyse oli 11 eurosta. Luulisin että ovat valmiita neuvottelemaan maksuajasta.

Periaatteessa olen sitä mieltä että on törkeää perivät vuoden vanhoja puheluita. Jos heillä on tapahtunut virhe niin kärsisivät nahoissaan, 3 kk olisi mielestäni kohtuullinen aika. Laskutusehdoissa sanotaan varmaan jotain laskutusajasta. Ovat varmaan turvanneet omansa ja saavat laskuttaa 1-2 vuotta taaksepäin, luulisin.

Vierailija

En aio kyllä mukisematta maksaa yhtäkkiä tuollaista tai ainakin liittymää vaihsan heti jos maksamaan joudun. Eihän sitä hiljaisesti maksamattakaan voi jättää tietysti mutta valitan kyllä

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Esim yritysnumeroihin on muka saanut soittaa liian halvalla hinnalla. Hankalaa kun en usko että on edes laskuja tallessa siltä ajalta. Vaikka saan nyt ilmaisen puheluerittelyn niin ei sen paljon auta kun en muista minne olen vuosi sitten sotellut

Laitoin asiasta palautetta Elisalle, sekä kuluttajavirastoon. Miten hemmetissä kukaan voi muistaa puheluitaan vuodelta 2005? Jos hyvin hoitaisivat asiakaspalvelunsa, jättäisivät laskuttamatta ja nielisivät tappion. On NOLOA yrityksen oman virheen vuoksi laskuttaa noin vanhoja juttuja.

Vierailija

Luulin että se johtuu siitä että niillä oli 14kk puhaikahyvityskampanja ja vasta nyt kun kampanja loppui laskua on kertynyt niin paljon että lähettävät sen.

Joka tapauksessa h-tin ärsyttävää ja onneksi ehdin jo vaihtaa operaattoria.

Vierailija

joten kannattaa soittaa asiakaspalveluun ja kysyä, että mitä tämä lasku tarkoittaa. Ole nopea, koska laskussa on tietty aika, jona siitä pitää valittaa.

Vierailija

Ei siis suoraveloituksena vaan pitää hyväksyä se maksuun. En hyväksynyt. Aion kyllä soittaa ja kysyä siitä. Tuo kymppi kuulostaa vähältä, mut kun se on mun toinen liittymä ja käytän sitä lähinnä vaan loma-aikoina, kun toinen puhelin on työn puolesta ja siihen asiakkaat soittaa lomallakin. Joten siihen nähden lasku on iso. En mukisematta maksa.

Vierailija

ja saanu vastauksen, että joskus silloin aikoinaan heillä oli ollu jotain häikkää laitteissa ja osa puheluista oli jääny laskuttamatta.

Vierailija

Esim yritysnumeroihin on muka saanut soittaa liian halvalla hinnalla. Hankalaa kun en usko että on edes laskuja tallessa siltä ajalta. Vaikka saan nyt ilmaisen puheluerittelyn niin ei sen paljon auta kun en muista minne olen vuosi sitten sotellut

Vierailija

En pysty mitenkään tarkistamaan, olenko todella soittanut nuo puhelut. Vanhis puhelu oli huhtikuulta 2006.

Onko se todella mun ongelma jos elisan laskutus mättää???

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat