Terolut-lääkkeestä kokemuksia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Keskenmeno elokuussa -06, menkat tulevat ajallaan, mutta tuhrut ja erinäiset kipuilut ovat kuvioissa mukana -> keltarauhashormoni ei ole tasapainossa. Gyne määräsi terolut-kuurin tasoittamaan kiertoa eli jättämään tuhrut pois.

Menin onneton sitten lukemaan jostain, että terot estäisivät oviksen... mulla kierto n. 34päivää ja ovis kp21-22. Aloitan terot kuitenkin kp15 ja siitä 10 päivää eteenpäin, ja nyt pelkään, että en voikaan tulla raskaaksi kuurin aikana, kun se ovis vasta tuolla kp21-22 :( Pääasia kyllä saada hormonitoiminta taas kondikseen, mutta onko raskautuminen kuurin aikana täysi mahdottomuus? Kokemuksia kaipailen...Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (1)

Vierailija

mulla oli sama ongelma ja on edelleen. eka tero kuuria syön ja minäkin luin täältä että se estäisi oviksen jos ovis on kp 15 jälkeen.

Mullakin (oletettu) ovis oli edellisessä kierrossa kp 21. Minä kysyin apteekista kun hain tämän lääkkeen ja siellä ne oli sitä mieltä että ei vaikuta asiaan. Sanoivat että terolut ei tee helpommaksi raskautumista eikä vaikeammaksi.

Itse olen tikuttanut ovista tässä kierrossa ja ihan puhtaita negoja on tullut tänään vielä tikutan ja sitten lopetan tälle kiertoa.

Minulla toiveet on siellä ensi kierrossa jos terolut olisi kiertoa jo oikaissut niin että ovis tulee ajoissa. En tiedä jäikö ovis nyt tulematta terolutin takia vai muuten. En tiedä. Kokemuksia itsekkin mielelläni kuulisin. Paras vastaus varmaan tulisi jos kysyisi suoraan joltain gyneltä.

Niiloakseli kp 21 (kai)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat