Tunnustuksia: Ketä täysi-ikäinen, ei holhouksen alla kehtaa tunnustaa, että on Visa Electron

Vierailija

alias lasten visa. NOLOO!

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Aurinkoista kevättä toivottaen,

-ap-

Vierailija:

Lainaus:

koskaan kykene tulemaan itsenäisesti toimeen, ja jota kukaan ei huolisi ikinä lähellekään edes naapurustoon asumaan saati ystäväksi. Kukaan ei halua sille puhua, se on säälittävä luuseri, ja äo varmaan jotain korkeintaan 4. Se on niin rumakin, että miehetkin oksentaa kun se kävelee vastaan. Sitäpaitsi se on pakkosteriloitu koska kukaan ei halua että sellainen tyhmyys, idiotismi, sairaus ja susirumuus periytyisi eteenpäin.

Vierailija

Hankin itse Visa Electronin, koska aikoinaan tilini meni pankkikortilla jatkuvasti miinuksille. Sitten päätin, että enää en tee niin ja hankin Visa Electronin. Minusta se ei ole lainkaan noloa.

Toisaalta olen jo yli nelikymppinen ja aikoinaan käteinen raha oli ihan normaalia. Siinä mielessä Visa Electron on vain käteisen rahan jatke, joten olen ilmeisesti tarpeeksi vanha käyttämään visaa. Vain lapset ja lapsenmieliset nolostelevat tuollaisilla asioilla.

Vierailija

Otin mieluummin visan kuin electronin. Nuo electroni kortit ruuhkauttaa kauppojen jonoja, kun maksukoneet tekee tilitarkistuksia. Joskus (usein) lauantaisin nuo maksukoneet on niin ruuhkautuneita, että joutuu odottamaan jonossa kauan, että maksuvarmistus tapahtuu ja maksu tulee suoritetuksi. Minua ainakin nolottaisi moinen odottelu... joku voi jopa luulla, että tilillä ei ole rahaa kun niin kauan menee tarkistukseen aikaa...

Eikä visasta mene maksuja ellei käytä luottoa. Normaali kk-maksu menee, mutta se menee kaikista korteista (ainakin osuuspankissa). Ei ole enää ilmaisia kortteja.

Vierailija

mulla on täsä elektroni siks ku en oo jaksanu ees kysyä pankista oikeaa visaa...ja uss elektrooni tulee aina postissa ku entinen vanhanee

Vierailija

vain, ettei se ihan joka paikassa VIELÄ käy, kun on sen verran uusi tapaus vielä. Mutta tyytyväinen olen ollut. Koska ennen maksoin kaikki lähinnä käteisellä.

Vierailija

Ja jopa käytän sitä. Aktiivisesti. Enempi kuin käteistä.

Mutta sinä, joka kerroit, että on lapsesi kuva kortissa... *kateellinen*, miltä pankilta sen saa? Sammolta tietenkin, kun ei ole siellä tililä...

Vierailija

ja Visoilla, mutta toisessa ketjussa jaetaan vinkkejä siitä, missä Prismoissa voi ylittää tilinsä.

Miksi ihmeessä ei voisi olla vain kaksi korttityyppiä. Electron-tyyppiset kortit joita käytetään kun on rahaa ja luottokortit kun ei ole rahaa. Miksi ihmeessä edes on pankkikortteja? Ulkomailla ei taida paljon enää olla pankkikortteja sellaisenaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat