Mun kaveri 27v on yö-fani!!!

Vierailija

Aika jälkeen jäänyt tyyppi vai mitä?

Kommentit (15)

Vierailija

Mäkin tykkään yöstä, vaikka olen jo 34 vuotta.... Yö on parasta aikaa, kaikkialla on hiljaista, pimeetä ja on aikaa omille ajatuksille. Ja mikä se mukavampaa, kun yöllä kaikessa hiljaisuudessa istua mukavalla nojatuolilla ja katsella, kun 3 kk ikäinen tytteli imee tisua, kunnes nukahtaa siihen rinnalle =o)

Vierailija

Tosin Yöstä ennen Hakulisen lähtöä. Nykyisestä Yöstä taitavat tykätä lähinnä keski-ikäiset kotiäidit, aika paskaa aor:ää ne nykyset biisit on. Mutta alkuaikojen Yössä on munaa!

Vierailija

Ja jopa mun poika 8 vee tykkää yön rakkaus on lumivalkoinen biisistä ja joutsenlaulusta, vaikka ei ihan ymmärräkkään laulujen sanoja=)

Vierailija

24-vuotias olen ja keikkoja olen kierrellyt yli 15 vuotta. ekalla keikalla olin 5-vuotiaana. Myös tyttäreni on yö-fani ja ollut muutamilla keikoilla ja konserteilla parin vuoden aikana, nyt 7-vuotias. (itse asiassa ekan kerran oli 3-vuotiaana yön konsertissa :)) tykkää myös laulaa ja soittaa yötä.. tai tykätään molemmat!!!! :)

Vierailija

tähän aikaan yöstä ei enää jaksa näköjään panostaa täysillä... että nyt vasta kun uudelleen luin viestit ymmärsin kolmosen ja nelosen komiikan... =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat