Siskot! Nyt vinkit kehiin, jänskättää...!!

Vierailija

..ovistesti näytti ekaa kertaa positiivista (neljä kuukautta testailtu, luulin jo, etten ovuloi ollenkaan, lasta yritetty yli vuosi.

Apua, alkoi jännittää, mitäs nyt tehdään :) Testipakkauksessa lukee, että 12-24 h päästä positiivisesta tuloksesta on paras aika sekstailla. Kannattaisko nyt heti kuitenkin ja huomenna lisää vai huononeeko sperman laatu siitä?

Entä pitäisikö nyt juoda punaviiniä? Greippimehua jne?

Kuulostampa hullulta, mutta oon jotenkin ihan sokissa, kun olin jo heittänyt toivoni oviksen suhteen...

Kommentit (15)

Vierailija

Stressaantunut keho ei ota raskautta vastaan, kun elimistö luulee, että on huonot ajat menossa ja lapsella ei ole optimimahdollisuudet kasvaa ja jäädä henkiin...

Vierailija

tuo ovulaatiojuttu ei nyt ole mennyt ihan putkeen. Juteltiin just miehen kanssa ja päätettiin hommailla tänään illalla, sitten huomenillalla ja vielä lauantaiaamuna. Miltäs kuulostaa? :) Jee jee.

Vierailija

Älä käy vessassa yhdeynnän jälkeen, niin ei tavara mene hukkaan. Huomenna uudestaan päivällä ja sit vielä seuraavana päivänä aamulla. Me tehtiin noin kun ovistest näytti plussaa ja nyt toissapäivänä tein raskaustestillä positiivisen tuloksen. Onnea matkaan.

Vierailija

Kuulostaa minusta teidän suunnitelma hyvälle. Itse ehkä hommailisin huomenna päivällä, illan sijasta. Onnea. Niin ja nyt ei enää greippimehuja.

Vierailija

Nyt kun mies saa käytyä suihkussa niin mennään puuhailemaa. Kauheat paineet, kun nyt on se hetki, jota on odotettu, eikä toisiaan tiedä koska tulee seuraavan kerran. Ties vaikka vasta puolen vuoden päästä.

Vierailija

Todennäköisesti ne tän illan siittiöt hedelmöittää munasolunm. ehtivät hyvin munanjohtimeen odottelemaan ovulaatiota ja heti munansolun irrottua jo joku sitten nappaa sen. Varmuudeksi sitten vielä huomenna ja ylihuomenna. Sen jäkeen voitte huilata. Munasolu on elinkykyinen ainoastaan n. vuorokauden. Jostain luin, että LH alkaa erittyä aamupäivästä yleensä. HOten sulla on jo ehkä kymmenisen tuntia jo LH-huippu ollut. Munasolu irronnee huomen aamulla tai päivällä. Nyt vain illalla hommiin, niin ovat kyllä vielä hyvin hengissä munasolun irrottua. Siittiöt elävät sen kaksi päivää keskimäärin. Kaikista pahin on jos ovulaatiosta myöhästyy. Go, sanon minä.

t. 2

Vierailija

Eli ovulaatiotesti näytti plussaa ekaa kertaa 9kuukauteen!

Eli kun aamulla näytti plussaa niin illalla sekstattiin, samoin seuraavana

aamuna ja viellä illalla. Nyt olen 7:LLÄ kuukaudella raskaana ja onnessamme odottelemme pikkuprinssiämme!

Onnea yritykseen ja olkaahan ahkeria, ei vara venettä kääda ;)

Vierailija

raskaustesti näyttäisi tuota... No joo, eopä mennä asioidesn edelle.

Tuota siis vaan mietin, että ei kai sperman laatu huonone jos tekee liian usein. Kun jostain kuis, ettei sais useammin kuin joka toinen päivä.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat