miksi me emme nuku???

Vierailija

eli siis miksi kukakin meistä riekkuu ylhäällä???

itse en vaan osaa mennä nukkumaan kun mies on poissa...töissä...=(

Sivut

Kommentit (104)

Vierailija

tosin tuli tossa illalla hieman mielipide-eroja kun tyttö kitisi... mies sanoi heti että anna maitoo ja minä totesin että se ei auta kun se sitten lisää noita ilmavaivoja miksi kitisee... sitten sanoi että ainakin päivällä maito auttoi johon totesin että no juuri siksi tyttö nyt varmaan sitten kitisee :( ja tosiaan ei tohon korvikkeesen ole tottunut kun yleensä tissiä tulee :) t.2

Vierailija

kai munki pitäs mennä nukkumaan. koko viikon väsyttäny niin et olin jo varma et oon raskaana, mut eipä nyt väsytäkään... niin ja pahoinvointia on ollu myös.

6:nen

Vierailija

siis et onko sun mies miten töissä ???eli siis mun mies on vuorossa töissä ja siten mein rytmi on tää... ku en osaa nukkua yksin, en varsinkaa nyt kun ulkona myrskyää...t:6:nen

Vierailija

en oo tehny testiä ku en uskalla. hirvittää tuon koulunki takia ku pitäis saaha ensin pois se. mies ois innoissaan...=) raskauskin on kyllä mahdollinen..... 6:nen

Vierailija

tuon hammaslääkärikäynnin takia... (sain paljo puudutetta ja se levisi sitten silmakuoppaan ja lamautti ne lihakset ja kun nousin tuolista alkoi tajuton huimaus ja näin kaiken ristikkäin.. ihan karmee tunne) nyt hirvee jomotus siinä kolossa ja lämpökin nuosi 37.8:aan.. toivottavasti toi panadol kohta tehoo et voi nukkuu :)

Vierailija

ja tuliko teille mitään kummaksuntaa tms. kun ilmoititte saavanna lapsen? Mulla on muutamalla kaverilla vasta lapsii ja muut viettää railakasta baarielämää.. en kyl ite yhtään sitä kaipaa :) t.2.nen

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat