Hyi prkl mitä hulluja taas liikkeellä!! Luitteko (IS) siitä kusipäästä joka oli 1-vuotiaalle juottanut viinaa

Vierailija

ja mikä vielä kamalampaa laittanut ' paketoituna' johonki laatikkoon.

Miten tämmöistä voi olla??? Itkettää ihan. : (

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

" Oikeudessa 28-vuotias mies myönsi teot pääpiirteissään, mutta ei pitänyt rikosta törkeänä. Hänen 25-vuotias thaimaalainen vaimonsa kiisti syytteen kokonaan."

Vierailija

ei sille miehelle vankilassa mitään tehdä, kun ei se sinne joudu kuitenkaan. Suomessa vaan valitettavasti edes tällaisesta ei saa kunnon tuomiota. Ehdonalaista todennäköisesti. Ja voihan olla, että todetaan kaiken hyvän lisäksi syyntakeettomaksi. Kyllä tässä maassa talousrikoksista saa pitkät tuomiot, mutta toisen elämän saa pilata, ja päästä kuin koira veräjästä. Ehkäpä joku kyseisen miehen tunteva tajuaa ottaa oikeuden omiin käsiinsä, tässä tapauksessa en edes katsoisi pahalla.

Vierailija

Nyt on vaan toivottava ettei lasta enää koskaan palauteta noille ihmishirviöille takaisin. Kunpa joku hyvä perhe adoptoisi hänet ja antaisi uuden, paremman alun elämälle.

Vierailija

Kyllä minä tiedän tapauksia joissa vauvaa on pahoinpidellyt äiti vieraassa maassa. Eipä ollut äidinkään osa mukava, ukko pahoinpiteli tätä vaimoaan koko ajan, ei päässyt talosta ulos, kidutti ym. Oli käsiraudoissa koko ajan kun mies ei ollut kotona. Miten haet apua? Tappaakaan ei itseään voinut kun oli niissä käsiraudoissa. Asuivat muuten syrjäseudulla, huutokaan ei siis auttanut. Ruotsissa oli tällainen tapaus jokin aika sitten.

Vierailija

mistä tietää vaikka ala-ikäisiä. Miksi muuten miehellä olisi thaimaalainen vaimo. Tuollaisia tunteettomia hyväksikäyttäjiä tämä Suomi on täynnä, ei ihme, että niin paljon reissataan Thaimaahan.

Vierailija

Koko viikko on ollut yhtä pahanolon uutisointia, hukkunut poika, surmattu vauva ja nyt tämä. Voi kamalaa. Itkin aamiaispöydässä. Olen raskaana ja tämä järkytti kyllä pahemman kerran. Olen entistä vakuuttuneempi, että jossain vaiheessa alamme mieheni kanssa sijaisvanhemmiksi.

Vierailija

että on itse kokenut lapsena raakaa väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Jos taas ei halua ymmärtää, voi olla varma, että miestä odottaa vankilassa ruusuinen tulevaisuus vankilan pohjasakkana, jota tullaan rääkkäämään melkoisesti. Löytyy varmaan kekseliästä käyttöä kaikenlaisille taloustavaroille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat