Miten musta tuntuu että Tanja selittelee Ollin tekosia koko ajan?

Vierailija

Onhan se nyt prkl kun aikuinen mies sählää niin vaimo selittää perässä. Tanja vois opetella sanat " En kommentoi" .

Seuraavaksi Olli menee ja vetää jotain Anttilan myymäläetsivää turpaan ja Tanja kertoo että oppivuodet jatkuu.

Niinkö??

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tollanen unohtamismoka voi sattua kelle vaan, mullekin on käynyt niin.

Tanja on fiksu nainen ja onneksi sen vuoksi pärjääkin hienosti työssään. Kateellisia immeisiä löytyy hänen työympäristöstään, mutta myös tavallisten naisten keskuudesta, jotka eivät voi antaa anteeksi sitä, että Tanja on alunperin tullut julkisuuteen upean ulkomuotonsa avulla. Mutta onpahan osoittanut jo useampaan otteeseen olevansa ministeriainesta. Tsemppiä, Tanja! Pidä oma suuntasi ja näytä näille moukille!

Vierailija

ovat julkisuudenhenkilöitä ja kaikki heidän tekemisensä kerrotaan, käyttäväthän he itsekin julkisuutta työkaluinaan, valitettavasti myös negatiiviset jutut kerrotaan. Aika tumpelo täytyy olla, jos ei muista kassalla maksaa ostoksiaan, itse olen kyllä aina muistanut, vaikka on ollut mukana itkevä vauva ja vauhdikas 3-vuotias.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Huomasin sitten kun aloin pakkaamaan (ja vapautin molemmat käteni), että perhana, tämä unohtui maksaa. Ja sitten maksoin. Eli kyllä tuollaisia oikeasti tapahtuu vahingossakin.

Kyllä mun mielestä turhaan ei vartijatkaan ole sanonut et on yrittänyt varastaa!

Vierailija

tanja sääti niin surkean tekijänoikeuslain että kansalaiset haukkuivat hänet lyttyyn ja poliisikin sanoo että surkea laki jonka noudattamista mahdoton valvoa.

Vierailija

Fiksu kaunis nainen olisi saanut kenet vaan niin tuollaisen äkäisen äijän, kersa oli tulossa toiselle naiselle, mediassa se äijä ei osaa esiintyä ollenkaan; ärisee vaan toimittajille (miettikää jos vaikka presidentinkin puoliso kulkis vaan naama norsunvitulla toimittajien edessä).. uhkaillaan turpaan antamisilla, varastetaan kaupasta.. Tanja joutuu jatkuvasti selittelemään ja puolustelemaan miehensä tekemisiä.

Vierailija

Ihan samanlailla kävi mullekin, enkä todellakaan tehnyt sitä tahallani. Huomasin asian itse, eikä kukaan siitä minua syyttänyt. Mutta kun on kyseessä megaluokan julkimoperhe, niin ovat koko ajan kateellisten silmätikkuna, kauppa olisi voinut jättää julkisuudenkipeytensä sivuun ja olla antamatta asiasta tieoa eteenpäin. Näkivät vain vahingoon julkis/mainosarvon itselleen, ja toimivat sen mukaan.

Vierailija:

Lainaus:

aika erikoinen ihminen pitää olla, jos kaksi päiväpeittoa kärryssä " unohtuu" maksaa. .

Vierailija

Ongelma on nyt varmaan siinä että sulla ei ole sitä kuuluisaa elämää ja ehdit liikaa miettiä Ollin ja Tanjan (ja Susanin ja Ellenin ja Matin ja Mervin ja Askon ja Jarin ja Vanessan ja Susannan...) asioita. Eikös?

Mä en oo huomannut että Tanja olis kokoaikaa selitellyt mitään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat