G:Mikä jää elämässä harmittamaan jos et sitä tee?

Vierailija

Mulla varmaankin jos en jatka opintoja ja jos en saa tyttö lasta.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

ja asioita aikaansaaden. Tällä hetkellä näyttää huonolta. En ymmärrä miksi siedän sitä, että minua kohdellaan väärin parisuhteessa...

Vierailija

jos en joskus pääsisi muuttamaan maalle,vanhaan maataloon,jossa pihalla käyskentelisi kanoja,ankkoja...lampaita ja pässi löytyis kanssa,kissoja ja koiria...valitettavasti ei kamalasti ole nuita taloja tarjolla...eikä rahaa.

toinen mikä ois haaveissa ois et opiskelisin sairaanhoitajaksi.viihdyn nykyisessä ammatissa(myyjä),mutta aina välillä kaipuu käy hoitotyöhön...

Vierailija

... jos jatkuvasti tekisin ratkaisuni pelon perusteella, eli liikkuisin eteenpäin elämässä vain poispäin siitä, mitä pelkään, enkä kohti jotain, mitä haluan. Tämän kanssa taistelen päivittäin.

Vierailija

Monella tuntuu olevan opiskelu, joka jäis harmittamaan.Hyvähän on sanoa, että lähtee vaan opiskelemaan, mutta totuus on se, että tulot tippuu niin minimiin, että miten silloin pystyy elättämään lapsiaan.Kun mitään ylimääräsiä tukia ei saa vaikka ois muutama muksukin.

Avioliitto, mikä siitä tekee huonon?Tottakai välillä palaa pinna ja erokin käy mielessä, mutta eihän sitä kannata tehdä hetken mielijohteesta.

Vierailija

On paljon asioita joita olisi varmasti pitänyt tehdä ja joskus huomaan että nyt on liian myöhäistä. Minä ainakin pidän tärkeimpänä asiana tutustua itseensä eli vaikka kuinka hienoa olisi muuttaa asumaan Australiaan kun siihen olisi mahdollisuus tunnen itseni ja tiedän että itkisin sielä koti-ikävää.

Vierailija

jos en olisi suorittanut opintoja loppuun

jos en olisi saanut lapsia

jos olisin jäänyt suomeen asumaan

jos en ensi viikolla menisikään tapaamaan ihanaa miestä, jonka kanssa on sovittu illallinen :)

Vierailija

Kyllähän monet on myös pettyneitä, jos ei saa poikaa, varmaan enemmän miehet kuin naiset.,..Ja naiset ehkä enemmän haaveilee omasta pikku prinsessasta

Vierailija

Asumme maalla, joten pihaa ja tilaakin olisi, mutta tuo mies on vastaan...Muuten hyvä avioliitto, mutta kotieläinten kaipuu on niin vahva, että voisin joskus jättää miehen tämän aiheen vuoksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat