G: Raskauden inhokkihajut

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitkä ovat raskauden inhokkihajunne? Minulla ehdoton ykkönen on eineslihapullat. Hyvänä kakkosena tulee kissanruoka ja sipuli.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

pahimmat ovat joka raskauden kohdalla olleet kahvi, valkosipuli+valkosipulinhajuinen hengitys, raaka sipuli, tupakanhaju, pakokaasut, bensan haju tankatessa, lasten vaipat, likaisten tuskien haju tiskikoneesta, kompostiämpärin haju, viemärit, sitten miedompana kaakao jne...joita kylllä riittää... ja hajuaisti on mulla herkistynyt noille ihan viimeiseen asti.

Vierailija

mutta vielä joku kuukausi sitten teki tiukkaa edes aukaista jääkaappi ilman visiittiä vessaan. Pahimpana mieleen on jäänyt omatekemän makaronilaatikon haju tuolla kaapissa. Ja samoin mies käryytteli itselleen kaikenlaisia pihvejä samoihin aikoihin kun itse ei voinut syödä mitään, yök sitä hajua!

Mutta tosissaan nyt ei juuri enää hajut ällötä. Jännä muuten miten tuo hajuaisti on niin paljon parempi kuin normaalisti. Tuleepahan ainakin tyhjennettyä kompostiroskista normaalia useammin :D

Coltsfoot ja Elsa 29+5

Vierailija

Ehdottomasti kissanruoka. Uh...

Hyvänä kakkosena tulee kahvinpurut. Tuore kahvi ei ällötä, mutta kun niitä puruja lataa kahvinkeittimeen. *puistatus*

Muuten olen aika hyvin selvinnyt ällöhajuista. =) Tottakai välillä tulee joku haju, joka laittaa naaman vihreäksi, mutta en nyt osaa eritellä noita sen kummemmin.

~Murmutti 29+2

Vierailija

Eli tonnikala purkki.. Tuore vaalea tonnikala vedessä tuoksuu ihanalle, mutta se purkki hetken päästä roskiksessa.. Voi yökotys.. Pesin purkin viimeksi varmuuden vuoksi ja noin tunnin päästä se metallinen kalanhaju oli vallannut koko keittiön.. Huh!

Vierailija

Musta nimittäin pahimmat hajut oli esikoisen kakka (oksensin siitä hajusta vielä puoli vuotta toisen lapsen syntymän jälkeenkin) ja raaka kalkkuna tai broileri!! Siis kun oli käymässä paistaa sitä ja kaatoi ne paketista pannulle, tuli AINA yrjöt.

Samoin mies joutui ostamaan dödöksi jotain hajusteetonta, tyyliin hyvin miehekäs " Aloe Vera" ;)

Jossain vaiheessa riitti, että näkikin jotain. Esim. työmatkalla en voinut aamuisin ostaa eväitä, enkä voinut katsoakaan sinne kauppaan sisään ohikulkiessani, kun näin vihannestiskin. Mua yökötti niin hirveästi niiden vihreiden salaattien näkeminen! Syödä niitä kyllä pystyin, mutten aamuisin edes katsomaan sinne päin.

Ah, niitä aikoja :`) Ihan hirveää oli, mutta nyt jälkeenpäin aina naurattaa. Aika siis kultaa muistot, vaikka eläminen yökköhajujen kanssa olikin aika karseeta.

Seuraavaa pahoinvointikautta odotellessa... :)

Vierailija

Mun listani onkin sitten pitkä:

-kahvi

-hajuvedet

-miesten dödöt

-tupakka (varsinkin jos bussissa joku haisee kamalalle tupakalle)

-viina (vanha eritoten)

-kala

-kanien vessat

-pissavaipat (jos nuorimman vaippa on ihan täynnä mä haistan sen vaikka kuinka pitkältä)

Tää lista muuten kasvaa sitämukaa mitä pidemmälle raskaus etenee, tämä nyt aluksi ja tällä hetkellä ;)

Vierailija

Paistettu liha on ihan nro ykkönen, varsinkin pekoni tms. maustamaton liha. Myöskin mäntysuopa saa kyökkimään. Ja se kun kraanavesi tuoksuu toisinaan " kastemadoilta" (vaikea selittää, mutta toiv. joku ymmärtää mitä tarkoitan). Pissavaipat haiskahtaa inhan makeilta ja sitten tietty tupakan ja likaisen/ummehtuneen tuoksuiset ihmiset ja vaatteet. Joten kyllähän näitä löytyy :)

Vierailija

- sulatettu juusto (ehdottomasti yks pahimmista)

- kaikki paistamisen haju

- lihat, varsinki pekoni

- kissanruoka

- roskaruoka

- alkoholi

tässä on nyt kolme viikkoa päivittäin oksennettu, sais olo helpottua jo.

rv. 11+1

yleensäki kaikki ruoka yököttää, on tosi niukka ruokavalio, mut suklaa kuitenki maistuu :)

Vierailija

on ainoa selkeästi raskaudesta johtuva yökötyshaju. sekin oli vaan pari viikkoa joskus aluksi.

tupakka, dödöt, home, ym. oksettaa aina muutenkin!

Vierailija

pahimpina:

- valkosipuli (tykkään kovasti, mutta en kestä haistella nyt)

- makkarakeitto

- paistettu jauheliha

- jääkaappi (sellainen " ilma seisoo" haju, jota ei yleensä edes huomaa)

A.A. rv 29+1

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat