Kiva ravintola Hesassa?

Vierailija

Suosittele jokin kiva, pieni intiimi ravintola. Lauantaina olisi tarkoitus mennä ja toivottavasti romanttisissa tunnelmissa:)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olisi tietysti helpompi suositella ravintolaa, jos vähän vinkkaisit minkälaisesta ruuasta ja minkä tyyppisistä ravintoloista pidätte?

Vierailija

että miksi pitää olla niin juntti, että puuttuu tollaseen asiaan kuin siihen,e ttä joku sanoo Hesa.

Mä olen itse syntynyt ja asunut ikäni Helsingissä, ja itsekin joskus sanon Hesa, kuten myös moni paljasjalkainen " kollegani" . Eniten käytän sanaa Helsinki.

Näin se vaan on.

Vierailija

Jos on landelta niin eikös sit saa sanoa Hesa? Mistä näitä lupia voi anoa muuten...

Ai juu. Ei saa sanoa et on landelta ; ) Muistakaa landet että ette sitte silmät lautasina tuijota raitiovaunuja ja muita eksoottisia suurkaupungin ihmeitä kun tuutte tai saatte HÄVETÄ!

Vierailija

Käy katsomassa vaikka netistä näiden meidän suosittelemiemme ravintoloiden sivut, joilta yleensä löytyy myös ruokalistat, niin näet vähän puhutteleeko paikka juuri teitä.

Keskitetysti ravintolat löydät osoitteesta ravintolaopas net.

Vierailija

Keksi nopsaan se ravintola ja tee pöytävaraus jo tänään. Varsinkin jos haluutte johonkin pieneen paikkaan niin voi käydä niin, että ei löydykään pöytää kun meette

Vierailija

Olettekohan edes käyneet stadissa - siis täällä Tullinpuomin sisäpuolella. Paria kivaa italialaispaikkaa voisin suositella: Benjam´s Bistro sekä Gastone. Molemmissa todella hyvä ruoka. BB edullinen ja aika karu (mutta silti viihtyisä), G hienostuneempi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat