:-D Sanna Saarijärvi IS:ssa noin vuorokauden äitiyden kokemuksella:

Vierailija

- On tämä äitiys sitten niin palkitsevaa ja ihmeellistä, Saarijärvi huokaisi.

Kommentit (14)

Vierailija

3 kirjoitit että: Voi vielä ääni muuttua kellossa...

Kun ollaan kotona kaksin vauvan kanssa... Se on vielä hormooni-höyryissä :)

Miten niin? se aika oli palkitsevaa ja ihmeellistä, niin kun kaikki muukin, aika ainakin minulle, minkä olen lapseni kanssa viettänyt. Miksi te teette niitä lapsia jos kaikki on niin kamalaa ja raskasta??

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Muissa keskusteluissa hehkuttelette, miten teillä on kaikki mennyt hyvin ja lapset on helppoja ja kaikki helppoa. Kun julkkis-äiti tai muu tuore äiti avaa suunsa, kaikki muuttuu päinvastaiseksi

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miten niin? se aika oli palkitsevaa ja ihmeellistä, niin kun kaikki muukin, aika ainakin minulle, minkä olen lapseni kanssa viettänyt. Miksi te teette niitä lapsia jos kaikki on niin kamalaa ja raskasta??

Vierailija

Muissa keskusteluissa hehkuttelette, miten teillä on kaikki mennyt hyvin ja lapset on helppoja ja kaikki helppoa. Kun julkkis-äiti tai muu tuore äiti avaa suunsa, kaikki muuttuu päinvastaiseksi

Vierailija

" Haluan 3-4 lasta, koska haluan ympärilleni ääniä ja elämää" .

Ei sen naurun tarvitse olla pahansuopaa eikä katkeraa besser-wisseröintiä, esikoisvanhemmat vaan ovat ... niin hassuja....

Vierailija

Eli elämä on perseestä ym? Vain hormonihöyryissä saa sanoa olevan saa onnellinen ja kun " totuus" arki paljastuu, on tosi kauheeta..

Olen hieman eri mieltä ;)

Vierailija

kun joku julkkisäiti hehkuttaa onneaan vauva-asioissa. Sitä ei siedetä ollenkaan. En ole julkkis,mutta toivon sanovani muutaman viikon päästä, synnytyksen jälkeen, samalla lailla. Toki tiedostan silti mitä kaikkea tuleman pitää, mutta nauttia silti saa, niistä onnenhetkistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat