Miten te muut kestätte näitä karmaisevia uutisia?

Vierailija

Mulla menee niin sietokyvyn yli... Niitä tulee nyt joka päivälle omansa ja aina vaan karseampaan suuntaan mennään.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

käsittämätöntä mutta pahemmalta tuntui se 1v. pahoinpitely kuin se vauvan murha. Varmaankin siksi että se pahoinpitely oli kuvailtu. Itsellä samanikäiset ja itku tuli aamulla kun luin lehdestä. Kaikille hulluille sitä lapsia siunaantuu :(.

Vierailija

Kun itsellä on pienet lapset, erityisesti siksi sitä on niin herkistyny just tällasille uutisille ja yritän hyppiä yli esim. lehdessä. Ja sen päätöksen olen tehnyt etten osta niitä lehtiä jotka revittelee tuonkaltaisten tapahtumien otsikoilla. Mutta kaikelta ei välty. Tulee niin suuri suru pienten viattomien ihmislasten puolesta.

Vierailija

joka joutui omassa kodissaan kärsimään ja olla sadistisien vanhempiensa vankina.

Sairainta mitä voi olla,en olisi uskonut että suomessa moista tapahtuisi.

Toivottavasti vanhemmat saavat elinkautisen kidutuksesta,ja akka sinne mistä on tullutkin eikä ikinä enää asiaa suomeen.

Masennun ja ahdistun kun kuulen näitä uutisia,tuntuu et vaikuttaa jo omaankin elämään.

Vierailija

Miten se ilmenee, että menee sietokyvyn yli?

Kyllä näin äitinä täytyy myöntää, että uutiset pahoinpidellyistä pikkulapisista tai hukkuneista 2.5 -vuotiaista tuntuvat pahalta. Väkisinkin ajattelee sen oman lapsen siihen tilanteeseen. Surulliselta ne tuntuivat aikaisemminkin (ennen lapsia), mutta ei samalla tavalla omakohtaisilta.

Mutta ei nuo minun päivääni pilaa. Elämä on nyt ja turhien liika miettiminen ei kannata. Pitäisi vain olla kiitollinen, ettei oma perhe tai muut rakkaat ole noisa uutisissa.

Vierailija

jos lapsia kohdeltaisiin kaltoin ja kidutettaisiin, eikä kukaan puuttuisi siihen. Nyt tämäkin lapsi sentään otettiin huostaan sairailta vanhemmiltaan. Tosin maailma on niin paha, että 1 paljastunut tapaus vastaa aina kymmentä piiloon jäänyttä tapausta. Karmeinta onkin se pahuus, josta emme tiedäl

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat