Jo tunki Saarijärvi pari tuntia vanhan tyttönsä telkkariin- Kotikadun kuvauksiin.

Vierailija

Jumakekka se tykkää julkisuudesta. En oikeasti tajua miksi. Mun yks kiva kaveri on Sannan kaveri ja sanoo, että se on ihan hyvä tyypi, muttei hänkään ymmärrä, miksi se tunkee pärstäänsä joka paikkaan.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Varmasti se arki koittaa, enkä usko, että kyseinen henkilökään on niin tyhmä, ettei tajuaisi sitä. Jostain luin, että heillä on tämän Hermannin kanssa uusioperhe, joten eiköhän se lastenhoidon masentavampikin puoli ole tullut hänelle selväksi.

Mua vaan ärsyttää nämä elämäänsä kyllästyneet kotiäidit, joita alentuvasti " hymyilyttää äidin kommentti äitiyden palkitsevuudesta parin tunnin kokemuksella" !!! Se kivireen vetäminenkin on kivempaa, kun välillä pysähtyy nauttimaan pienistä hyvistä hetkistä elämässä.

Vierailija

" mua ei häiritse kuvaukset, mutta mua hymyilytti äidin kommentti muutaman tunnin jälkeen: " kyllä tämä äitiys on niin palkitsevaa" "

Vierailija

Eiköhän se kuitenkin ole mennyt niin, että kotikadussa on kohtaus, jossa tarvitaan vastasyntynyt. Joku kotikadun porukasta tuntee Sanna Saarijärven ja on hokannut kysyä siltä, että saisko vauvaa lainata.

Ystäväni on AD ja hänen lapsensa ovat olleet vaikka missä muotinäytöksissä, mainoksissa sekä telkkarissa että lehdissä ja esim. sokkarin asiakaslehdissä vauvamalleina. Tottakai niihin pyydetään tuttuja, eikä laiteta Hesariin ilmoitusta joka hemmetin kuvauksen takia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

" mua ei häiritse kuvaukset, mutta mua hymyilytti äidin kommentti muutaman tunnin jälkeen: " kyllä tämä äitiys on niin palkitsevaa" "

Vierailija

Meillä molempia vauvoja on kuvattu ensiminuuteista alkaen todella paljon. Videokameralla, digikameralla, järjestelmäkameralla ja vanhanaikaisella APS-kameralla.

En usko että SS:n vauva on tajunnut että " tässä nyt kuvataan jotain tv-sarjaa vaikka olen vasta syntynyt" !!

Tuskin kuvaamista tehtiin vauvaa häiriten! Tai ainakaan se ei voi häiritä sen enempää kuin muu vauvoihin kohdituva kuvaaminen jopa synnytyksen aikana tai heti sen jälkeen.

Hohhooijaa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat